Defa Alarm /startspærre Jeg kan ikke start~
Fra : Kim

Dato : 06-03-04 16:57

Vi har lige købt en Peugeot 205 , som vi var på værksted med idag. Bilen er
monteret med en Defa Alarm og efter at mekanikkeren havde taget +polen af
batteriet vil den ikke starte igen. På Fjernbetjeningengen til alarmen står
der DEFA type 41013b CE 0436 er der nogen der ved hvordan man får alarm
til at virke igen???
Vi har fået bilen til at kunne starte igen ved at forbinde ledningerne til
tændingslåsen udenom alarmen , men vi vil gerne have alarmen til at virke
igen. Kan nogen hjælpe ???
Mvh. Kim

Fra : Susanne Jørgensen

Dato : 06-03-04 17:40

Du skal have et "kodekort" som kommer med alarmen.

Henrik

Fra : Kim

Dato : 06-03-04 19:57

"Susanne Jørgensen" <sj.magic-mj-music@c.dk> skrev i en meddelelse
> Du skal have et "kodekort" som kommer med alarmen.
>
> Henrik

Vi har ingen kodekort da vi har købt bilen som brugt ,og fik ingen med. Vi
købte bilen af en ung pige som kun havde haft bilen i 2 mdr. ER alarmen til
at smide ud så ??? Mvh. Kim

Fra : Paw Jensen

Dato : 07-03-04 08:38

> [...]
> købte bilen af en ung pige som kun havde haft bilen i 2 mdr. ER alarmen

Med serienummeret på selve boksen i hånden, kan koden skaffes.

MVH

Paw