http://www.citycarwash.dk/
Fra : chr

Dato : 06-03-04 15:53

nogle der har prøvet det?, det ser mere grundigt ud end en almindelig
bilvask, der står jo en og vasker bilen i alle krogene...

Chr.

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 06-03-04 15:55

chr wrote:
Link man kan trykke på:
http://www.citycarwash.dk

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Aslan

Dato : 06-03-04 16:21

"chr" <ASK@FORDOMAIN.dk> skrev i en meddelelse
> nogle der har prøvet det?, det ser mere grundigt ud end en almindelig
> bilvask, der står jo en og vasker bilen i alle krogene...

Nixs, MEN her er den eneste, der (udover mig selv) får lov at vaske min Alfa

http://www.cavanscarwash.dk/ , og resultatet er væsentlig bedre end mine
såkaldte BMW-ejenede venner, det bruger Super-Guld-Extrem vaskeprogrammet
henne ved den lokale benzinpusher - og prisen er den samme

Kør forbi en dag, hvor vejret er godt og giv din bil en omgang, og du vil
aldrig placere din bil i en maskine igen.

Aslan

1998 Alfa 156 2,0 TS
2003 Mercedes E 320 CDI Avantgardé (med nyrenoveret bremsesystem
http://www.taxinyt.dk/daily.htm )

Fra : Martin P.

Dato : 06-03-04 16:22

"chr" <ASK@FORDOMAIN.dk> skrev i en meddelelse
> nogle der har prøvet det?, det ser mere grundigt ud end en almindelig
> bilvask, der står jo en og vasker bilen i alle krogene...

Ja vasker bil hvergang derhenne. Det er rigtig godt til de priser de har ..

--
- Martin

Nissan Almera GTi

Fra : Morten S

Dato : 06-03-04 17:22

> nogle der har prøvet det?, det ser mere grundigt ud end en almindelig
> bilvask, der står jo en og vasker bilen i alle krogene...

Jeg vasker min røde Alfa ved de flinke folk i Ishøj.

Var meget skeptisk første gang, men det ændrede sig hurtigt!

Prøv det, og du vil ikke bruge den lokale "service-station" mere.....

/ms

Fra : Mogens...

Dato : 06-03-04 17:26

On Sat, 6 Mar 2004 17:22:00 +0100, "Morten S"
<sorenm***REMOVE***@ofir.dk> wrote:

>Jeg vasker min røde Alfa ved de flinke folk i Ishøj.
>Var meget skeptisk første gang, men det ændrede sig hurtigt!
>Prøv det, og du vil ikke bruge den lokale "service-station" mere.....

Hvilken vask?

/Mogens

Fra : Thomas Krath

Dato : 06-03-04 17:38

> Hvilken vask?

http://www.citycarwash.dk

... bilen når at blive beskidt før man er hjemme igen... forstår ikke den
bliver så beskidt når man ligger m. 200 kmt hele vejen hjem - man kører jo
fra støvet?? ;)

--
Mvh/Thomas Krath
http://bilimport.tkrath.dk - guide

Fra : Mogens...

Dato : 06-03-04 17:40

On Sat, 6 Mar 2004 17:37:59 +0100, "Thomas Krath"
<tkrath@SLEThotmail.com> wrote:

>http://www.citycarwash.dk

Det ved jeg, men hvilken af de mange udgaver har manden prøvet?

>.. bilen når at blive beskidt, før man er hjemme igen... forstår ikke den
>bliver så beskidt, når man ligger m. 200 kmt hele vejen hjem - man kører jo
>fra støvet?? ;)

Tja'... - tænkte lidt det samme...

/Mogens

Fra : Morten S