Rust i døre...
Fra : Brian Thomsen

Dato : 04-03-04 22:38

Hej alle

Jeg har større problemer med rust end først antaget på min
nyindkøbte gamle Passat! Der er simpelthen rustet hul i
bunden af døren, jeg går næsten ud fra at det er i
svejsningen? Kan jeg på nogen måde lukke det hul?
Jeg vil jo gerne have malet og lakeret området efter rep.
men hvordan finder jeg ud af hvilken farve der er brugt?
Hvid er vel ikke bare hvid?

Mvh.

Brian Thomsen (Bil-newbie )
8000 Århus C

Fra : Kenneth Petersen

Dato : 05-03-04 00:42

Der skulle meget gerne på den lille metal plade i motorrummet stå en
farvekode.. opgiv den der hvor du vil købe din maling og så finder han den
rigtige farve

Kenneth

Fra : SNiP

Dato : 05-03-04 08:03

Brian Thomsen wrote:
> [...]
> Jeg vil jo gerne have malet og lakeret området efter rep.
> men hvordan finder jeg ud af hvilken farve der er brugt?

Nye døre, det er en vældigt meget bedre løsning.
Men check efter om rusten har bredt sig til panelerne.
Farvekoden på malingen bør stå på en lille plade i motorummet, formodentlig
er den monteret på torpedopladen (det stykke stål der afskiller motorummet
fra cockpittet)

/J