Nej nej nej- indvandredame i Mazda 626 aal~
Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 04-03-04 13:20

Kørte på min cykel op mod et kryds. På en stikvej lige inden holder en Mazda
626 med en indvandre kvinde bag rettet. Hun holder 2-3 meter fra krydset
mellem de to veje og kigger til siderne. Skræmmende nok gasser hun vildt op
netop som jeg kører forbi. Nå, men hun får svinget ud på "hovedvejen" og
blot 40 meter længerer oppe er der en lysregulering. Hun blinker til højre
og holder tilbage for mig som skal ligeud (cykel).
Skræmmende nok bliver hun holdende med blinket tændt selv om der er grønt
lys. Jeg er kørt videre men kigger tilbage pga den besynderlige kørsel. Hun
slår blinket fra da der bliver rødt lys, og giver den gas hen over
lyskrydset.

Det er satme rystende at man ikke kan forskel på rød og grøn ! Til alt held
kom der ikke andre ud i krydset på samme tid.

--
Thomas Buus
GSXR 250

Fra : Wheeler

Dato : 04-03-04 13:30

"Thomas Buus Andersen" <t-buusSLET@stofanet.dk>

Mazda 626 med en indvandre kvinde bag rettet.

Troede ikke de måtte køre bil

Wheeler

Fra : Babba-Papa

Dato : 04-03-04 16:36

Der var engang en bruger ved navn "Wheeler"
<bernhard_wheeler[remove this]@hotmail.com> der skrev:

>Mazda 626 med en indvandre kvinde bag rettet.
>
>Troede ikke de måtte køre bil

Indvandrere eller kvinder ?
- -
Babba-Papa

Ja til "sjove" børn - Ja til Atomkraft !
Døden væk fra vejene ? - Kør på fortorvet !

Fra : Ukendt

Dato : 04-03-04 22:01

"Babba-Papa" <superpicadillysovseboevsFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:g6je401p66h8qcisivqvc81c8ufua499qa@4ax.com...
> Der var engang en bruger ved navn "Wheeler"

> Indvandrere eller kvinder ?
> - -
> Babba-Papa

Jeg vil gætte på han mener kvinder, for han staver som en indvandrer ..
hihi..

/Christian.

Fra : onix

Dato : 04-03-04 20:37

Nej det er ikke sikkerhedsmæssigt forsvarligt vil jeg mene - tænk på
risikoen for "rat-slør" *gggggggggg*

onix

Fra : Ukendt

Dato : 04-03-04 13:38

> [...]
held
> kom der ikke andre ud i krydset på samme tid.

hehe, det har jeg også prøvet hvor jeg sad ved siden af chauføren der lige
havde fået kørekort. Hun havde glemt at sætte bilen i gear så den fik 5000
RPM og så blev hun rigtig nervøs fordi der ikke skete noget. Hun satte så
bilen i gear og glemte at bruge koblingen
.....krrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...krrrrkrrrrrr....krrrrr.....i mellemtiden
var lyset skiftet til rødt......og frem vi kørte (utrolig at vi ikke kørte
ind i andre)

--
Tom

Fra : Jesper Lauridsen

Dato : 15-03-04 03:36

On 2004-03-04, Thomas Buus Andersen <t-buusSLET@stofanet.dk> wrote:
> Det er satme rystende at man ikke kan forskel på rød og grøn ! Til alt held
> kom der ikke andre ud i krydset på samme tid.

Kvinder bag rattet... Så en dame i en Mondeo, hvor højre forhjul var
fuldstændig flad. Den kørte sgu på fælgen. Men det tog hun sig ikke af,
og kørte glad derudaf (og hun passerede _mange_ steder hvor man kunne
holde ind).