Igen penge tilbage fra GF
Fra : Ukendt

Dato : 04-03-04 13:05

Halløj

Har insiderviden at vi arme kunder fra GF, IGEN skal have penge tilbage og
at den fede check kommer om et par dage )))

Men nu er det jo også en af de billigste kaskoforsikringer overhovedet og
den koster 50 Kr mere pr. år hvis man vil forsikre sin jydekrog.

--
Tom

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 04-03-04 13:07

Tom wrote:
> Halløj
>
> Har insiderviden at vi arme kunder fra GF, IGEN skal have penge
> tilbage og at den fede check kommer om et par dage )))

http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=258052/
Det er skam en "gammel" nyhed, bare noget skidt at jeg ikke har GF

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Ukendt

Dato : 04-03-04 13:18

> http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=258052/
> Det er skam en "gammel" nyhed, bare noget skidt at jeg ikke har GF

okay den artikel har jeg slet ikke set før nu.
......det er jo svært at bevare pessimismen....))))

--
Tom

Fra : H.S.

Dato : 04-03-04 15:59

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Godt man ikke har sine forsikringer der... de skal have 7700 for at forsikre
Galant'en - og jeg giver 6500 nu hos østifterne..

Fra : Roberto Saldo

Dato : 04-03-04 13:12

Tom wrote:
> Halløj
>
> Har insiderviden at vi arme kunder fra GF, IGEN skal have penge tilbage og
> at den fede check kommer om et par dage )))

Æv det må være godt surt sådan at få penge tilbage hele tiden ;)

> Men nu er det jo også en af de billigste kaskoforsikringer overhovedet og
> den koster 50 Kr mere pr. år hvis man vil forsikre sin jydekrog.

Mvh
Roberto

Fra : Ukendt

Dato : 04-03-04 13:13

> [...]
>
> Men nu er det jo også en af de billigste kaskoforsikringer overhovedet og
> den koster 50 Kr mere pr. år hvis man vil forsikre sin jydekrog.

Ja, det er ikke dårligt at få penge tilbage... Jeg er lidt spændt på om jeg
overhovedet får noget, da jeg er smuttet fra GF. Min tidligere bil var
forsikret hele 2003 ved GF...

Får jeg noget, er jeg nok ikke en af dem der får mindst... betalte over
10.000 for et års forsikring...

--
Mvh Bjørn, tidligere GF kunde...
Opel Vectra A

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 04-03-04 13:14

> Halløj
>
> Har insiderviden at vi arme kunder fra GF, IGEN skal have penge tilbage og
> at den fede check kommer om et par dage )))

Gælder det også i Århus? :)

-M

Fra : Ukendt

Dato : 04-03-04 13:21

> Gælder det også i Århus? :)

who cares, bare vi får noget i sdr.jylland (OG DET GØR VI) )

--
Tom

Fra : Wheeler

Dato : 04-03-04 13:33

Har insiderviden at vi arme kunder fra GF, IGEN skal have penge tilbage og
at den fede check kommer om et par dage )))

Gælder det også kasko på MC (giver 7K/året hos GF

Wheeler

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 04-03-04 13:36

> og

> who cares, bare vi får noget i sdr.jylland (OG DET GØR VI) )
>
> --
> Tom

Ja det er herligt at få lidt igen, jeg er godt nok i FOMO, der dog kun
forsikrer på det sydlige fyn, men de sender også en check, har engang i
foråret. (det er HERLIGT !!)

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 04-03-04 14:07

> who cares, bare vi får noget i sdr.jylland (OG DET GØR VI) )

Men hvad Tom, men hvad ))))

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Kim Kristensen

Dato : 04-03-04 13:13

"Tom" skrev i en meddelelse
"Igen penge tilbage fra GF"

> [...]
>
> Men nu er det jo også en af de billigste kaskoforsikringer overhovedet og
> den koster 50 Kr mere pr. år hvis man vil forsikre sin jydekrog.

Det var dog glædeligt, men sådan var det jo også sidste år. Jeg fik en del retur
for begge biler, vist også i omegnen af et par tusind (pr. bil) så vidt jeg husker.

Med venlig hilsen Kim

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:80.91.2.10)

Fra : Hans Paulin

Dato : 04-03-04 14:03

Tom skrev:
> [...]
> tilbage og at den fede check kommer om et par dage )))
>
> Men nu er det jo også en af de billigste kaskoforsikringer

....Sønderjysk Forsikring er nede på det halve for mit vedkommende (dog
ren ansvar)...

....GF vil dér udover ikke forsikre min mc, da den er for stor...
Hans
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=286

Fra : Kim Kristensen

Dato : 04-03-04 16:27

"Hans Paulin" <mailto:glem@det.invalid> skrev i en meddelelse
"Re: Igen penge tilbage fra GF"

> ...Sønderjysk Forsikring er nede på det halve for mit vedkommende (dog
> ren ansvar)...
>
> ...GF vil dér udover ikke forsikre min mc, da den er for stor...
> --
> Med venlig hilsen
> Hans
> http://www.dkfritidbil.dk/whois/hans_paulin/hans_paulin.htm
>
> Ja det er et sjovt system for de ville heller ikke forsikre min 1100, men så
skiftede jeg til en 1000 med højere performance og en nypris på 100K mere og så
vil de godt.

Fra : Hans Paulin

Dato : 04-03-04 17:14

Kim Kristensen skrev:

> Ja det er et sjovt system for de ville heller ikke forsikre min
> 1100, men så
> skiftede jeg til en 1000 med højere performance og en nypris på 100K
> mere og så vil de godt.

....he he - og min GSi med 115 heste havde en så kraftig
accelerationsevne, at den blev 1000 kr. dyrere end standart - og er så
atraktiv, at der skulle monteres startspærre for at de ville ta den...

Hans

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 04-03-04 18:04

"Hans Paulin" <glem@det.invalid> skrev i en meddelelse

> ...he he - og min GSi med 115 heste havde en så kraftig
> accelerationsevne, at den blev 1000 kr. dyrere end standart - og er så
> atraktiv, at der skulle monteres startspærre for at de ville ta den...

For at få kasko på vores skulle der monteres 3 kreds-spærre på den.
Almindelig spærre var ikke nok.
Jeg synes da ikke den er noget vildt.

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Hans Paulin

Dato : 04-03-04 18:26

Uffe Bærentsen skrev:
> "Hans Paulin" <glem@det.invalid> skrev i en meddelelse

> For at få kasko på vores skulle der monteres 3 kreds-spærre på den.
> Almindelig spærre var ikke nok.
> Jeg synes da ikke den er noget vildt.

....hvad forstand har vi bønder på agurkesalat? :
Hans
-)

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 04-03-04 18:52

> ...hvad forstand har vi bønder på agurkesalat? :

Tjaaaaaa, havde da planer om agurker i drivhuset til sommer.
Men ingen planer om at bruge Sierra som plov.

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Peter Sørensen

Dato : 06-03-04 23:17

In article <40476c99$0$29380$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>,
leitiNOSPAM@hotmail.com says...

> "Hans Paulin" <glem@det.invalid> skrev i en meddelelse

> Tjaaaaaa, havde da planer om agurker i drivhuset til sommer.
> Men ingen planer om at bruge Sierra som plov.

Nææ, så havde du vel også købt en Volvo istedet

--
Peter Sørensen
nwcATeurope.com

..sig not found

Fail, Crash or Explode?

Fra : Max

Dato : 04-03-04 14:19

> [...]
>
> Men nu er det jo også en af de billigste kaskoforsikringer overhovedet og
> den koster 50 Kr mere pr. år hvis man vil forsikre sin jydekrog.

Sjovt nok...så billige er de nu heller ikke...sidst jeg snakkede med dem var
de stadig 2½k fra at stikke nuværende forsikring... så....

/Max

Fra : Snusken

Dato : 04-03-04 14:49

Må man spørge hvilken forsikring ?. I Sønderjylland giver man for en
GF-kaskoforsikring ca. 4500 kr., for en familiebil (mindre end 170 HK
for Peugeot og mindre end 180 HK for VW) med jydekrog og Dansk
Autohjælp. Derfra går så tilbagebetalingschecken på ca. 1 tusse.

mvh Eric
---------------------------------------

Fra : Michael Jørgensen

Dato : 04-03-04 15:24

> Har insiderviden at vi arme kunder fra GF, IGEN skal have penge tilbage og
> at den fede check kommer om et par dage )))

Lyder jo dæjlig )

Bare det ikke går som sidste år, hvor klubben i Horsens besluttede at "lægge
det til side til dårligere tider", i stedet for at udbetale det... Jeg fik
ikke en krone tilbage sidste år ((

Mvh
Michael

Fra : Frank Gregersen

Dato : 04-03-04 22:12

"Michael Jørgensen" <mijo@FJERN.pc.dk> wrote in message

> [...]
"lægge
> det til side til dårligere tider", i stedet for at udbetale det... Jeg fik

Hej jeg har osse GF-Horsens og jeg mener da jeg fik 2-300kr tilbage for ca
et år siden, men jeg betaler osse 8,5K for ansvar! Steg fra 4,5K til 8,5K
bare fordi jeg lavede en lille skade på en anden bil til 18K øv øv øv! Men
jeg må sku da snart begynde at falde lidt i præmie igen!
Franke

Fra : Michael Jørgensen

Dato : 05-03-04 10:13

[snip]
> [...]
> bare fordi jeg lavede en lille skade på en anden bil til 18K øv øv øv! Men
> jeg må sku da snart begynde at falde lidt i præmie igen!

Jeg mener der går 3 år mellem præmietrin. Med mindre du har forsikring uden
bonustab

Hvis du kan finde noget frem der viser at du fik penge tilbage sidste år, så
vil jeg MEGET gerne høre om det. Så skal jeg nemlig lige ha' fat i klubben
igen!

Mvh
Michael

Fra : Ukendt

Dato : 05-03-04 19:30

> [...]
> bare fordi jeg lavede en lille skade på en anden bil til 18K øv øv øv! Men
> jeg må sku da snart begynde at falde lidt i præmie igen!

har du ikke regnet på det om det havde været billigere at betale af egen
lomme?

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : Roberto Saldo

Dato : 05-03-04 19:52

Tom wrote:
> [...]

18.000 kan da ikke ha' været en helt lille skade, eller det var måske
bilen der kostede 18K som din sætningskonstruktion antyder?

> har du ikke regnet på det om det havde været billigere at betale af egen
> lomme?

Det er stort set altid billigere at betale kontant, og man kan gøre
det i lang tid efter også selvom forsikringen har lagt ud.

Man skal ikke bare tænke på pengene pr måneds præmie men også den tid
det holder en tilbage i hierarkiet.

Mvh
Roberto

Fra : Morten Juel

Dato : 04-03-04 16:18

hehe cool
gad vide om jeg får.. jeg har lavet skade for 60k.. hehe

Fra : Ukendt

Dato : 04-03-04 16:28

> hehe cool
> gad vide om jeg får.. jeg har lavet skade for 60k.. hehe

jo du gør hvis andre i din "klub" også får penge tilbage.
Dit mellemværende med GF rammer også først næste år hvor præmien så vil
stige, men så får du jo også bare endnu flere penge tilbage

Fra : Mogens...

Dato : 05-03-04 21:25

On Thu, 4 Mar 2004 13:04:57 +0100, "Tom"
<t.christensen(snabela)bigfoot.com> wrote:

>Halløj

Dav

>Har insiderviden at vi arme kunder fra GF, IGEN skal have penge tilbage og
>at den fede check kommer om et par dage )))

Sådan ér det jo, når man har solgt sin bil, Tom :)

>den koster 50 Kr mere pr. år hvis man vil forsikre sin jydekrog.

Hvem har dog det?!

/Mogens

Fra : Ukendt

Dato : 05-03-04 22:01

> Sådan ér det jo, når man har solgt sin bil, Tom :)

Har du skudt din Alfa af?
Så skal du vel have noget ordentlig såsom Ford at køre i )

> Hvem har dog det?!

Jyder, der bor i jydeland

Fra : Karsten Andersen

Dato : 06-03-04 08:17

Fri, 5 Mar 2004 22:01:21 +0100, skrev "Tom"
<t.christensen(snabela)bigfoot.com>, på 24 linier, i
<4048ea56$0$13969$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>, :

>og

>Har du skudt din Alfa af?
>Så skal du vel have noget ordentlig såsom Ford at køre i )

Ford ?
De lavde kun ordentlige biler sidst i 60'ern

>Jyder, der bor i jydeland

Så kan Jeg se der åbenbart er en del af dem på vest sjælland

Karsten
Horsens

Fra : jan@stevns.net

Dato : 06-03-04 08:40

Karsten Andersen <karsten@slet.mig.jyde.dk> skrev :

>Så kan Jeg se der åbenbart er en del af dem på vest sjælland

Det er sgu' da Fyen du kan se ud af vinduet !

Fra : Karsten Andersen

Dato : 06-03-04 08:56

Sat, 06 Mar 2004 08:40:03 +0100, skrev jan@stevns.net, på 10 linier, i
<t10j405hococg6pi0mofegbd18r8o60a2d@dtext.news.tele.dk>, :

>Det er sgu' da Fyen du kan se ud af vinduet !

Har en Søster der bor på djævleøen.
Så man må jo engang imellem punge ud og besøge hende

Og fra hvor jeg bor kan jeg da afligevel ikke se øerne.
Næ her har vi kun god udsigt.

Karsten
Horsens

Fra : Ole Thomsen

Dato : 06-03-04 17:29

Tom wrote:

> Har insiderviden at vi arme kunder fra GF, IGEN skal have penge
> tilbage og at den fede check kommer om et par dage )))

Æv, det er da godt det kun er den ene bil der er forsikret der
fordi de ikke tager leasede køretøjer

Ole Thomsen

Fra : Morten Petersen

Dato : 06-03-04 20:24

"Ole Thomsen" <ot@networks.dk> skrev>
> Æv, det er da godt det kun er den ene bil der er forsikret der
> fordi de ikke tager leasede køretøjer

Det gør de da også - jeg har da sidste år haft en leaset bil hos GF..

Mvh
Morten

Fra : Ole Thomsen

Dato : 07-03-04 09:49

Morten Petersen wrote:

> Det gør de da også - jeg har da sidste år haft en leaset bil hos GF..

Interessant!

Hvilken afdeling - og er bilen til erhvervsmæssig brug?

Ole Thomsen

Fra : Morten Petersen

Dato : 07-03-04 11:39

"Ole Thomsen" <ot@networks.dk> skrev i en meddelelse > Interessant!

> Hvilken afdeling - og er bilen til erhvervsmæssig brug?

Vejle amt og som privat hos ford Credit...