VW stumper på Dansk i Tyskland ?
Fra : Hr. Hansen

Dato : 03-03-04 23:46

Har hørt at der ligger et par VW reservedels forhandlere i Tyskland der
kan tale dansk, er der nogen her der kender nogen sådanne ?

Skal bruge nyt topstykke til en VW Transporter '88 1.6 Turbo Diesel

Fra : Tommy

Dato : 04-03-04 09:24

www.krogslund.de

"Hr. Hansen" <tele1adslSLET_LIGE_DETTE@OG_DETTEtele2adsl.dk> wrote in
message news:1ft1c.2054$B%1.987@news.get2net.dk...

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 04-03-04 09:36

"Tommy" <no@reply.dk> wrote in message news:4046e782$0$27459$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> www.krogslund.de

Hehe - fedt link!

/Jakob

Fra : Tommy

Dato : 04-03-04 10:48

UPS

Sooorry.... havde jeg ikke lige set.

/tommy

Fra : Bent Petersen

Dato : 04-03-04 15:45

Der er en seriøs i Flensborg der hedder : THURNER

Volkswagen von Thurner.
Osterallee 207 / B 199
24944 Flensburg
Tel.: (0461 ) 31 99 - 0
Fax: (0461) 34 7 17
info@autohaus-thurner.de

"

mvh / Bent

Hr. Hansen" <tele1adslSLET_LIGE_DETTE@OG_DETTEtele2adsl.dk> skrev i en
meddelelse news:1ft1c.2054$B%1.987@news.get2net.dk...

Fra : Martin Sand.

Dato : 04-03-04 16:21

Hr. Hansen wrote:
> Har hørt at der ligger et par VW reservedels forhandlere i Tyskland
> der kan tale dansk, er der nogen her der kender nogen sådanne ?
> Skal bruge nyt topstykke til en VW Transporter '88 1.6 Turbo Diesel

Jeg skal ned til Autohaus Thurner imorgen (fredag), og jeg kan da forhøre
hvad et topstykke koster hvis du er interesseret. Jeg ved egentlig ikke om
de taler dansk, jeg bruger altid chancen til at genopfriske mit skoletysk!

MVH Martin

Fra : Bent Petersen

Dato : 04-03-04 17:31

Herj,

Der er i hvert tilfælde en på lageret der taler udmærket dansk, -jeg har
købt specielle baglygter dernede til min VW Bora.
Du kan evt. ringe først.

mvh / Bent

Fra : Hr. Hansen

Dato : 04-03-04 18:14

Bent Petersen wrote:
> Herj,
>
> Der er i hvert tilfælde en på lageret der taler udmærket dansk, -jeg
> har købt specielle baglygter dernede til min VW Bora.
> Du kan evt. ringe først.

Hvad taster man af nummer for at ramme deres telefon ?

Fra : Bent Petersen

Dato : 04-03-04 18:39

Tast først 0049 (=Tyskland), derefter (0461 ) 31 99 - 0
-jeg mener du skal udelade 0 foran 461 ...og 0 efter 3199 (=omstilling) prøv
..

"Hr. Hansen" <tele1adslSLET_LIGE_DETTE@OG_DETTEtele2adsl.dk> skrev i en
meddelelse news:QtJ1c.4275$TM7.3572@news.get2net.dk...

Fra : Glenn S.

Dato : 04-03-04 23:08

"Bent Petersen" <belomo@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Der er i hvert tilfælde en på lageret der taler udmærket dansk, -jeg har
> købt specielle baglygter dernede til min VW Bora.

Også en MEGET køn pige som tale dansk
syntes lige det skulle med, hvis der var nogen som skal derned

Glenn

Fra : Martin Sand.

Dato : 05-03-04 01:08

Glenn S. wrote:
> Også en MEGET køn pige som tale dansk
> syntes lige det skulle med, hvis der var nogen som skal derned

Ja, der er da derfor jeg skal derned... efter 2 original stjerneskruer!
*hehe*
Men enig, hun er MEGET køn! Skal jeg hilse fra dig??

MVH Martin

Fra : Glenn S.

Dato : 06-03-04 00:07

> Ja, der er da derfor jeg skal derned... efter 2 original stjerneskruer!
> *hehe*
> Men enig, hun er MEGET køn! Skal jeg hilse fra dig??

Må du MEGET gerne

Glenn ( Touran HL 2L TDi DSG )

Fra : Martin Sand.

Dato : 06-03-04 03:56

Glenn S. wrote:
> Må du MEGET gerne
> Glenn ( Touran HL 2L TDi DSG )

Øv, hun var vist gået hjem da jeg nåede derned
Men så kunne jeg passende savle lidt over en Phaeton i stedet for

/Martin

Fra : Hr. Hansen

Dato : 04-03-04 18:16

Martin Sand. wrote:
> [...]
> forhøre hvad et topstykke koster hvis du er interesseret. Jeg ved
> egentlig ikke om de taler dansk, jeg bruger altid chancen til at

Det må du gerne spørge om, det skal være med ventiler...

Fra : Martin Sand.

Dato : 05-03-04 21:35

Hr. Hansen wrote:
> Det må du gerne spørge om, det skal være med ventiler...

723 Euro for en ombytter, dvs. at de tager dit topstykke og ventiler i
bytte.
Prisen er identisk hvad enten det er 1,6 eller 1,7 TD årg. 88.

MVH Martin

Fra : Ukendt

Dato : 10-03-04 10:17

"Hr. Hansen" <tele1adslSLET_LIGE_DETTE@OG_DETTEtele2adsl.dk> skrev i en
meddelelse news:KvJ1c.4286$oQ7.1833@news.get2net.dk...

> Det må du gerne spørge om, det skal være med ventiler...

Et ombytnigstopstykke (med knast og ventiler) til en '88 1,6 TD 70Hk
motortype JX koster 5100,-
Mon ikke det kan findes billigere ved en ophugger.
Jeg var heldig at finde et revnefrit topstykke til min '89 Passat sidste
sommer.

Claus Peteresen

http://vwfanatic.dk

=== Døden overhaler de hurtige ===