hvor er forbindelse
Fra : Nikolaj Larsen

Dato : 26-04-01 02:55

jeg har proaceess 1024kb adsl i ½ år nu , men i de sidste 14 dage, har min
forbindelse være meget usikker dvs. at jeg har mangen netnedbryd, hvor jeg
ikke kan komme igemmen, for at virke i 5sek ned igen osv....(det er jo ikke
det man betaler for).
det jeg vil høre er om der er ander der har de samme problemmer, bare så
jeg har lidt når jeg giver min sk.........b...... til teledanmark.

Med venlig hilsen
Nikolaj

Fra : Jesper Thomsen

Dato : 26-04-01 11:00

Hej Nikolaj

"Nikolaj Larsen" <nikolaj@a-d.dk> wrote in message
> [...]
> det jeg vil høre er om der er ander der har de samme problemmer, bare så
> jeg har lidt når jeg giver min sk.........b...... til teledanmark.

Jeps - det er bare på en NE 1 i stedet - jeg kalder op eller rettere -
forsøger på det.... 5-6 gange skal der til, før jeg kommer på - så kører
forbindelsen i 5-10 sekunder hvorefter forbindelsen til omverden ryger - og
hele showet kan begynde forfra... Og det er begyndt at komme indenfor de
sidste 14 dage - men der er ikke noget system i hvornår det sker....

Fra : Lars Jacobsen

Dato : 28-04-01 18:35

Prøv at slukke og tænde for ADSL modemet.
På den måde får du resat forskellige paremetre på linien og kan dermed
muligvis komme dine problemer til livs.