Nogen som vil give en lettere handicappet ~
Fra : news.cybercity.dk

Dato : 26-04-01 02:41

Hej jeg er en ung lettere handicappet mand som altid har drømt om de frie
liv under åben himmel og at lytte til havets brusen kort sagt jeg vil gerne
ud at sejle, så hvis nogen ville kunne tage mig med ud ville jeg være glad.

MVH

Søren Fohrmann

Fra :

Dato : 26-04-01 20:11

En sejltur kan jeg desværre ikke tilbyde, da jeg ikke selv har en båd.
Uden at kende noget til dit handicap vil jeg alligevel vove at henlede din
opmærksomhed på "Mini 12-metere"

Rigtig mange sejlklubber har idag "Mini 12-metere" der er specielt udstyret
så de kan sejles af mennesker med forskellige handicaps.
Flere klubber har også to-personers udgaver så man kan have en "styrmand"
med.

Prøv at spørge i den nærmeste sejlklub. Dansk Handicap Idræts forbund kan
sikkert også henvise til et sted med mini 12-metere.

Held og lykke med jagten
Niels

Hvis det er længere

Fra : Brian Mikkelsen

Dato : 27-04-01 13:55

Hejsa!

Nu ved jeg ikke hvor du bor og har ikke kendskab til dit handicap, men en
mini 12'er lyder som en god løsning. Du vil kunne finde mere om handicap
sejlads på min sejlklubs hjemmeside

www.syc.dk

God fornøjelse.

Venlig hilsen

Brian

Fra : Anders Jorsal

Dato : 28-04-01 20:54

> ud at sejle, så hvis nogen ville kunne tage mig med ud ville jeg være
glad.

Måske skulle du skrive hvor i landet du bor ?