Q: Primera (w10)
Fra : Leon \(4220\)

Dato : 02-03-04 23:28

Heisan

Så blev den sgi synet så nu skal den bare lige.....

Kender i jo godt "lige"

Trækaksler og pakninger
Kobling og højgearsaksel pakning
(ja drypper olie)

Og så lige noget....

Temp !!! skal sådan balje ikke kunne varme ??? nålen kommer ikke over halv,
kan ske den bare skal have en ny termostat.
Den holder omdr. oppe , dvs den er længe (meget længe) om at falde til
tomgang. Er det en nissan ting ?? jeg er jo vant til at man ryger ud igennem
når man slipper peden. Føles lidt som om den kører på choker !! hænger måske
sammen med temp'en ??
Hvad siger Nissan folket ???

Leon

Ps: DAMN ! japser stumper er dyre...

Fra : Peter Schrøder

Dato : 03-03-04 18:12

"Leon (4220)" skrev
> Temp !!! skal sådan balje ikke kunne varme ??? nålen kommer ikke over halv,
> kan ske den bare skal have en ny termostat.

Nix, der er ikke megen varme på den.
Nålen skal komme op på halv, og temperaturen
i forruden måles til ca 47 grader med fuld blus på
varmen. Det er dog ved stilstand og temp. bliver noget
lavere ved normal kørsel.

> [...]
> når man slipper peden. Føles lidt som om den kører på choker !! hænger måske

Det lyder som om den har en tilstoppet dyse/ventil
et-eller-andet sted. Min gør ikke sådan.

Peter Schrøder
peterschATvip.cybercity.dk
Replace AT with @ to reply

Fra : Max

Dato : 04-03-04 11:31

> [...]
> i forruden måles til ca 47 grader med fuld blus på
> varmen. Det er dog ved stilstand og temp. bliver noget

Hvilken temp termostat har du i?

Fra : Peter Schrøder

Dato : 04-03-04 17:12

"Max" skrev
> Hvilken temp termostat har du i?

Mener den er 87 grader og der findes vist også en 94 graders.
Man vænner sig til det. Jeg er på min anden Primera, den første
varmede heller ikke meget. De varmer dog nok, men heller ikke
mere.

Fra : Max

Dato : 05-03-04 07:18

> [...]
> Man vænner sig til det. Jeg er på min anden Primera, den første
> varmede heller ikke meget. De varmer dog nok, men heller ikke

Okay...hvor f....n får du fat i nogen i den temp? Jeg har lige skiftet, godt
nok på en P10, men det højeste jeg kunne få fat i her var en 82°. Alt andet
jeg kunne finde var på 76°?

Hvilken motor ligger der i din W10? og hvornår er den fra?

/Max

Fra : Leon \(4220\)

Dato : 07-03-04 09:04

Bilen er fra 5/93 og den har en SR20di mellem skærmene.

Leon Hulstrøm
www.fourwinds.dk