Fælge til Skoda Fabia
Fra : Frank Gregersen

Dato : 02-03-04 23:00

Hej NG.
Da jeg endelig er kommet i job skal der investres i nyere bil.
Jeg har næsten besluttet mig for en Fabia 1,4 16v 100hk. til 120-130.000,-
(den er flot og "billig" i forsikring)
Den skal sæføli have aludrenge og sænkes, men hvor store alufætre og dæk kan
der sidde på den, når den bliver sænket 40mm, uden at de går imod nogen som
helst steder? og uden at foretage konstruktive ændringer! Nogen der ved
hviket ET mål der passer?
MVH Frank

Fra : hamselv

Dato : 03-03-04 00:02

5x100 et 35-40 7x17 205/40

--
VH
Flemming

Fra : Frank Gregersen

Dato : 03-03-04 20:58

Mange tak, det var lige det jeg manglede!
MVH Frank

Fra : Mogens...

Dato : 06-03-04 18:37

On Wed, 3 Mar 2004 20:57:48 +0100, "Frank Gregersen"
<frankNOSPAMgregersen@stofanet.dk> wrote:

>Mange tak, det var lige det jeg manglede!

Sådan en Skoda Fabia kan faktisk komme til at se ret så godt ud med
lidt sænkning og brede dæk mm. Man kan nemlig købe et fuldt skørte- og
spoilersæt til bilen, som fuldender "ombygning". Der kører en
sølvfarvet her i byen, hvor alt dette er monteret, og den ser ret flot
ud.

/Mogens