/ Forside / Interesser / Fritid / Biler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Biler
#NavnPoint
dova 36582
alimak 21895
EA_HS 19179
refi 16217
transor 15483
Cortina01 14584
pallenoc 13678
3773 13117
geu 12469
10  Nordsted1 11856
Good Year F1 Eagle
Fra : holyfather


Dato : 02-03-04 22:04

Subj. 195 16" 50

Hvor er de billigst.

Kunne ikke lige finde en pendant til Edbpriser.dk

Kan de sidde på en Peu 206?

 
 
Kong Kent (02-03-2004)
Kommentar
Fra : Kong Kent


Dato : 02-03-04 22:08

> Subj. 195 16" 50
>
> Hvor er de billigst.
>
> Kunne ikke lige finde en pendant til Edbpriser.dk

Hvad er der galt med www.daekpriser.dk ? *LOL*

> Kan de sidde på en Peu 206?

Aner det ikke, men hvorfor ikke?

--
mvh

Kent Kirkegaard Jensen
www.heavyjam.dk



Ukendt (02-03-2004)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 02-03-04 22:13

> Hvor er de billigst.

Give Dækenter plejer at være DKs billigste.

--
/Jan VW Nielsen




holyfather (02-03-2004)
Kommentar
Fra : holyfather


Dato : 02-03-04 22:52

On Tue, 2 Mar 2004 22:13:06 +0100, "Jan W. Nielsen" <intetsvar> wrote:

>> Hvor er de billigst.
>
>Give Dækenter plejer at være DKs billigste.

De har ikke de ønskede dæk

Ukendt (02-03-2004)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 02-03-04 23:06

> >Give Dækenter plejer at være DKs billigste.

> De har ikke de ønskede dæk

Jeg kører selv på seneste generation af Goodyear Eagle F1 (GS-D3).

Han plejer at have dem i Give.

--
/Jan VW Nielsen




Brian Sørup (02-03-2004)
Kommentar
Fra : Brian Sørup


Dato : 02-03-04 22:17


"holyfather" <the_holyfather@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:sjt9405q55im6drlmjq7ilapfo8aiqdj6c@4ax.com...
> Subj. 195 16" 50
>
> Hvor er de billigst.
>
> Kunne ikke lige finde en pendant til Edbpriser.dk

http://www.sicherbestellen.de/daekonline/start.html
--
Brian Sørup
Ford Scorpio 2,9i Ghia St.Car




John Sahl (02-03-2004)
Kommentar
Fra : John Sahl


Dato : 02-03-04 23:06

holyfather wrote:
> Subj. 195 16" 50

Fås de overhovedet i den størrelse?

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk
Vi kæmper hårdt for det



Ukendt (02-03-2004)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 02-03-04 23:08

> > Subj. 195 16" 50

> Fås de overhovedet i den størrelse?


Hov - nej, det gør de ikke. Man skal op i 205.

--
/Jan VW Nielsen




Ukendt (02-03-2004)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 02-03-04 23:12

> Hov - nej, det gør de ikke. Man skal op i 205.

Det sagde i hvert fald forhandlerne til mig forrige år, da jeg skiftede. Men
på Goodyear.com ser det ud til, at man kan få dem allerede i 185...

Har aldrig set dem i den dimension.. Mysti-fystisk....

--
/Jan VW Nielsen




Troels Pedersen (03-03-2004)
Kommentar
Fra : Troels Pedersen


Dato : 03-03-04 07:04

Jan W. Nielsen wrote:
> Det sagde i hvert fald forhandlerne til mig forrige år, da jeg
> skiftede. Men på Goodyear.com ser det ud til, at man kan få dem
> allerede i 185...
>
> Har aldrig set dem i den dimension.. Mysti-fystisk....

Hmm, mærkeligt... På mine sommerfælge sidder der ellers 4 stk. GSD3, lige
præcis i bredden 195

--
MVH Troels
Ford Sierra 2.0i DOHC
www.broendbjerg.dk



John Sahl (03-03-2004)
Kommentar
Fra : John Sahl


Dato : 03-03-04 07:38

Troels Pedersen wrote:
> Hmm, mærkeligt... På mine sommerfælge sidder der ellers 4 stk. GSD3,
> lige præcis i bredden 195

195/50-16" som spørgeren efterlyser?

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk
Vi kæmper hårdt for det



Troels Pedersen (03-03-2004)
Kommentar
Fra : Troels Pedersen


Dato : 03-03-04 13:42

John Sahl wrote:
> 195/50-16" som spørgeren efterlyser?

Ehh, nje, havde læst 16 som 15.. Ups.
Mine er 195/50-15

--
MVH Troels
Ford Sierra 2.0i DOHC
www.broendbjerg.dk



John Sahl (03-03-2004)
Kommentar
Fra : John Sahl


Dato : 03-03-04 16:22

Troels Pedersen wrote:
> Ehh, nje, havde læst 16 som 15.. Ups.
> Mine er 195/50-15

Tænkte jeg nok ;c)

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk
Vi kæmper hårdt for det



holyfather (06-03-2004)
Kommentar
Fra : holyfather


Dato : 06-03-04 23:02

On Wed, 3 Mar 2004 07:37:32 +0100, "John Sahl"
<spamtrap6@mandezonen.dk> wrote:

>Troels Pedersen wrote:
>> Hmm, mærkeligt... På mine sommerfælge sidder der ellers 4 stk. GSD3,
>> lige præcis i bredden 195
>
>195/50-16" som spørgeren efterlyser?


Ved heller ikke lige precis om det skal være dem.

Her er lidt baggrundshistorie.

Jeg har haft bilen i 5 år nu. Har kørt med de fabriksmonterede dæk fra
starten, siden er de blevet skiftet ud med samme dimensions skoddæk.

Da dækkene er slidt og skal skiftes ud, og jeg er begyndt at køre over
100 km om dagen, vil jeg gerne have nogle dæk, der ligger bedre på
vejen. Så var det jeg mente f1'erne var sagen.

Dem jeg har nu er 165/65 14" (eller er det 175)
Jeg ønsker en kombination af :

-ikke for meget Brian
-bedre køreegenskaber, men stadig komfort
-bedre vejgreb

med "Brian" mener jeg at min kæreste også skal kunne holde ud at være
passager, og så også at kunne holde ud at se på dem.

Jeg har også to børn, som ikke er ret store. De skal ikke vågne hver
gang man rammer et "blad" på vejen.

Håber nogle kan hjælpe.

Morten Fruergaard (03-03-2004)
Kommentar
Fra : Morten Fruergaard


Dato : 03-03-04 07:00

holyfather wrote:
> Kan de sidde på en Peu 206?

Ja.
+ 2,8 %.

--
Mvh. Morten Fruergaard
www.fruergaard-racing.dk deltager i www.syverrace.dk
www.cf-offroad.dk - Dæk/fælge, rustfrit udstyr m.v. til 4x4 & vans.
2-vejs alarmer, alm. alarmer, startspærre, fart pilot og meget andet...



Ukendt (03-03-2004)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 03-03-04 11:18



> Subj. 195 16" 50
>
> Hvor er de billigst.
>
> Kunne ikke lige finde en pendant til Edbpriser.dk
>
> Kan de sidde på en Peu 206?

Jeg fik mine F1 GDS 205/50-15 til 2.800,- for 4 stk sidste år.
Men jeg ved %¤#%"!¤%¤#¤%#"¤%!"¤!"#%¤#&¤%"&#%#"%!""!%5 ikke lige om jeg kan
anbefale ham dækmontøren. Han er bestemt øens værste klytsmed og gad ikke
afballancere de sidste 10 g væk, han fik ødelagt min ene sideskørt selv om
jeg havde advaret ham i forvejen og og og 2 gange monterede han nogle helt
andre dæk end det vi havde aftalt. Så 3 dækmonteringer skulle der til før
jeg fik mine F1 dæk.... og så tog jeg dem med i min trailer selv om han
sagde at han skam gerne ville montere dem på bilen......."nej tak...det
klarer jeg selv.....skal ikke have ødelagt flere skørter".

--
Tom




Roberto Saldo (03-03-2004)
Kommentar
Fra : Roberto Saldo


Dato : 03-03-04 11:51

Tom wrote:
>>Subj. 195 16" 50
>>
>>Hvor er de billigst.
>>
>>Kunne ikke lige finde en pendant til Edbpriser.dk
>>
>>Kan de sidde på en Peu 206?
>
>
> Jeg fik mine F1 GDS 205/50-15 til 2.800,- for 4 stk sidste år.
> Men jeg ved %¤#%"!¤%¤#¤%#"¤%!"¤!"#%¤#&¤%"&#%#"%!""!%5 ikke lige om jeg kan
> anbefale ham dækmontøren. Han er bestemt øens værste klytsmed og gad ikke
> afballancere de sidste 10 g væk, han fik ødelagt min ene sideskørt selv om
> jeg havde advaret ham i forvejen og og og 2 gange monterede han nogle helt
> andre dæk end det vi havde aftalt. Så 3 dækmonteringer skulle der til før
> jeg fik mine F1 dæk.... og så tog jeg dem med i min trailer selv om han
> sagde at han skam gerne ville montere dem på bilen......."nej tak...det
> klarer jeg selv.....skal ikke have ødelagt flere skørter".

Historien burde ligge på dfb-siden, man skal helt til google.groups
for at finde dine klagesange, det er skrap læsning.

Bliver F1'erne ikke spist hurtigt?

De er kun med i ADAC's tests i 225/25R17 dimensionen (sammen med PZero
Rosso Asimmetrico) og det er sq for meget til min lille potte.

Jeg har overvejet Bridgestone Potenza i en moderat 205.

--
Roberto Saldo

Ukendt (03-03-2004)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 03-03-04 12:16



> Historien burde ligge på dfb-siden, man skal helt til google.groups
> for at finde dine klagesange, det er skrap læsning.

Joeh deet


> Bliver F1'erne ikke spist hurtigt?

Kan ikke se at de er slidt endnu. Har ikke lige styr over hvor mange Km de
har gået.


> De er kun med i ADAC's tests i 225/25R17 dimensionen (sammen med PZero
> Rosso Asimmetrico) og det er sq for meget til min lille potte.
>
> Jeg har overvejet Bridgestone Potenza i en moderat 205.

Potenza?
Er det viagra til bilen?

--
Tom



Andreas M. Hansen (03-03-2004)
Kommentar
Fra : Andreas M. Hansen


Dato : 03-03-04 12:23

> Potenza?
> Er det viagra til bilen?
>

..... Sagde manden som lige har monteret dobbelt auspuff på sin bomstærke
1.8'er ......
Jeg beundrede forøvrigt resultatet nede foran kantinen i går - det ser
bestemt meget godt ud! - man kan overhovedet ikke ane at det er snyd

mvh

Andreas M. Hansen



Ukendt (03-03-2004)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 03-03-04 12:47



> > Potenza?
> > Er det viagra til bilen?
> >
>
> .... Sagde manden som lige har monteret dobbelt auspuff på sin bomstærke
> 1.8'er ......

Jo men det giver jo også 25 HK mere med sådan et udstødning


> Jeg beundrede forøvrigt resultatet nede foran kantinen i går - det ser
> bestemt meget godt ud! - man kan overhovedet ikke ane at det er snyd

Håber det holder i mange år da det koster over 5.000 Kr hos Ford og jeg nok
ikke lige finder et sådant igen på ebay.

--
Tom




Roberto Saldo (03-03-2004)
Kommentar
Fra : Roberto Saldo


Dato : 03-03-04 13:09

Tom wrote:
>>Historien burde ligge på dfb-siden, man skal helt til google.groups
>>for at finde dine klagesange, det er skrap læsning.
>
>
> Joeh deet
>
>
>
>>Bliver F1'erne ikke spist hurtigt?
>
>
> Kan ikke se at de er slidt endnu. Har ikke lige styr over hvor mange Km de
> har gået.
>

Ja ja det den der 1.8'er lægger nok ikke så meget lakrids ud når du
lægger fra land ;)

>
>>De er kun med i ADAC's tests i 225/25R17 dimensionen (sammen med PZero
>>Rosso Asimmetrico) og det er sq for meget til min lille potte.
>>
>>Jeg har overvejet Bridgestone Potenza i en moderat 205.
>
>
> Potenza?
> Er det viagra til bilen?

Tja hvem ved :)

Det er altså det de hedder.

plus RE 720,RE 010 eller fex RE 030

--
Roberto Saldo

Ukendt (03-03-2004)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 03-03-04 13:13

> Ja ja det den der 1.8'er lægger nok ikke så meget lakrids ud når du
> lægger fra land ;)

Tom skal godt nok høre en del for de 10 hk, som han mangler i forhold til
den der spændstige riskoger, som du har, hva Roberto ))

--
/ Jan W Nielsen






Roberto Saldo (03-03-2004)
Kommentar
Fra : Roberto Saldo


Dato : 03-03-04 13:23

Jan W Nielsen wrote:
>>Ja ja det den der 1.8'er lægger nok ikke så meget lakrids ud når du
>>lægger fra land ;)
>
>
> Tom skal godt nok høre en del for de 10 hk, som han mangler i forhold til
> den der spændstige riskoger, som du har, hva Roberto ))

Kan du sige Newton-meter Jan ;) det er trods alt Nm der lægger gummiet
ud og accelererer potten.

Det er ikke mig der har købt bløde racerdæk.

Sådan en 1.8'er i en ford er 10.9 sekunder om at ændre hastighed fra 0
til 100km/t med sine 115hk/158Nm.

Jeg synes iøvrigt ikke sådan en føles specielt sneglet.

--
Roberto Saldo (risgryde 126hk/183Nm 9.4s)

Ukendt (03-03-2004)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 03-03-04 14:10



--
/ Jan W Nielsen

> Kan du sige Newton-meter Jan ;) det er trods alt Nm der lægger gummiet
> ud og accelererer potten.

Nø - det er effekten.

> Sådan en 1.8'er i en ford er 10.9 sekunder om at ændre hastighed fra 0
> til 100km/t med sine 115hk/158Nm.

Jeg er nu ikke så sikker på, at Modeoen er hele 1½ langsommmere i den
disciplin, selvom der jo godt nok står det "i bøgerne". Det er ´volds´ sådam
en Ford-vogn.

> Jeg synes iøvrigt ikke sådan en føles specielt sneglet.

Det synes jeg egentlig heller ikke. Den er ingen raket, men føles ikke så
ukristeligt sløv, som man kunne frygte. I går kørte jeg i en Omega 2.0 16V
fra 1998, der står til 11,5 sekund - og dén er bare slatten. Føles langt
mere langsom end Mondeo 1,8.
Når man normalt tøffer rundt i en Golf TDi med 115 hk og 310 Nm, så er
Omega´en ubegribelig langsom.

> Roberto Saldo (risgryde... 9.4s)

Ja, ja.. Rolig nu..

/Jan W Nielsen



Roberto Saldo (03-03-2004)
Kommentar
Fra : Roberto Saldo


Dato : 03-03-04 15:19

Jan W Nielsen wrote:

> Når man normalt tøffer rundt i en Golf TDi med 115 hk og 310 Nm, så
> er Omega´en ubegribelig langsom.

Det er da ikke meget bedre, med sine 285Nm iflg biltorvet er den
stadig 10.3 sekunder fra 0-100. Ikke voldsomt imponerende.

Omegaen vejer 250kg mere og har 100Nm mindre, det kan da ikke
overraske nogen at den er adstadig.

--
Roberto Saldo

Ukendt (03-03-2004)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 03-03-04 15:39

> Det er da ikke meget bedre, med sine 285Nm iflg biltorvet er den
> stadig 10.3 sekunder fra 0-100. Ikke voldsomt imponerende.

Den har faktisk 310 Nm - det var en motor, der blev produceret 10 mdr,
såvidt jeg husker. Claus kan historien. Den har også seks gear.

> Omegaen vejer 250kg mere og har 100Nm mindre, det kan da ikke
> overraske nogen at den er adstadig.

Den er kanon sløv - helt vildt. Jeg vil tro, jeg kan nappe den i en Astra
1,6.

--
/Jan VW Nielsen






Roberto Saldo (03-03-2004)
Kommentar
Fra : Roberto Saldo


Dato : 03-03-04 17:14

Jan W. Nielsen wrote:
>>Det er da ikke meget bedre, med sine 285Nm iflg biltorvet er den
>>stadig 10.3 sekunder fra 0-100. Ikke voldsomt imponerende.
>
>
> Den har faktisk 310 Nm - det var en motor, der blev produceret 10 mdr,

Ja ja den kender vi godt ;)
Nej seriøst, hvorfor kan de ikke bare holde specs i ro så vi der
hænger os i de enkelte Nm og hk ikke ligge vågne om natten?

> såvidt jeg husker. Claus kan historien. Den har også seks gear.

Seks gear er godt hvis momenttoppen er smal.
Er der ikke også 6 ben i en fiat 500??
Hvis man kan skifte dem hurtigt nok er der ingen ende på fornøjelsen.

>>Omegaen vejer 250kg mere og har 100Nm mindre, det kan da ikke
>>overraske nogen at den er adstadig.
>
> Den er kanon sløv - helt vildt. Jeg vil tro, jeg kan nappe den i en Astra
> 1,6.

De er til gengæld billige brugte!
Og så kan man parkere end Mondeo inde bagi og der er stadig plads til
en barnevogn.

Mvh
Roberto


Ukendt (03-03-2004)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 03-03-04 17:25

> Nej seriøst, hvorfor kan de ikke bare holde specs i ro så vi der
> hænger os i de enkelte Nm og hk ikke ligge vågne om natten?


Ja, der er mange kombinationer at holde styr på.

> Seks gear er godt hvis momenttoppen er smal.

Det er såmænd ikke halt. I modsætning til de tidligste TDi´ere trækker den
voldsomt allerede fra 1500 o/min.

> De (Omegaer) er til gengæld billige brugte!

Det er rigtigt - men den her spand var også begyndt at bløde fra de
mærkeligste steder. Rust fra alle mulige områder må der bare ikke være på så
ny en bil.

Nej - aldrig mere Opel af den "gamle skole". De nyere Astraer er jo helt
fine mht rust - men det gamle der - nej, puha,.

/Jan W Nielsen




Lars G (03-03-2004)
Kommentar
Fra : Lars G


Dato : 03-03-04 23:23


"Roberto Saldo" <robertosaldo@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
news:40460451$0$1571$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

>Seks gear er godt hvis momenttoppen er smal.

enig

>Er der ikke også 6 ben i en fiat 500??

Nej det er den aldrig lavet med 6 gear

Du mener vist FIAT Seicento ?

Forresten har du set den ny Fiat 500 .. Den med 1,6L / 180HK

http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=240737

Mvh
Lars G



Ukendt (03-03-2004)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 03-03-04 16:50

> iflg biltorvet er den
> stadig 10.3 sekunder fra 0-100. Ikke voldsomt imponerende.

Du kan dælme tro, den er hurtigere. Den sætter Omegaen af i alt under 150
km/t.

I øvrigt er det jo meget vægt/effektforholdet i normal kørsel, der betyder
noget, og det er her Omegaen falder helt igennem.

Hvis du kører med 2000 o/min, og du ønsker at skifte vognbane og samtidig at
kome lidt op i fart - der sker INTET i Omegaen, hvis du ikke skifter gear -
men Golfen flyver afsted.

Klart nok - for der har Omegaen omtrent 45 hestekræfter til 1450 kg bil -
mens golfen har 85 hestekræfter til 1200 kg bil.

Golfen er den rene raket sammenlignet med det store sløve skrummel..

--
/Jan VW Nielsen





Folmer Rasmussen (03-03-2004)
Kommentar
Fra : Folmer Rasmussen


Dato : 03-03-04 16:43

On Wed, 03 Mar 2004 11:51:25 +0100, Roberto Saldo <rs@yahoo.dk> wrote:


>
>Jeg har overvejet Bridgestone Potenza i en moderat 205.

>--

Dem kan jeg anbefale.

Sidste år på KTI var der en Marea og mig selv, sagde hunden, der kørte
sammen med resten af FIAT-klubben.

Der faldt vi mildest talt ikke igennem. Potenzaerne klarede sig meget,
meget fint.

Mine 215/45-17 har kørt 28.000 km. og holder denne sommer ud, så de
ender oppe omkring 40.000 km.

Det synes jeg er OK for et high-performance dæk.

De støjer ikke hverken mere eller mindre end andre dæk jeg har kørt
på, og de er decideret gode til at modstå aquaplaning.

Det eneste forbehold jeg har er, at dæk ikke altid opfører sig ens på
forskellige biler, men det gælder jo for alle "de andre" også.

Venlig hilsen
Folmer

Roberto Saldo (03-03-2004)
Kommentar
Fra : Roberto Saldo


Dato : 03-03-04 17:27

Folmer Rasmussen wrote:
> On Wed, 03 Mar 2004 11:51:25 +0100, Roberto Saldo <rs@yahoo.dk> wrote:
>
>
>
>>Jeg har overvejet Bridgestone Potenza i en moderat 205.
>
>
>>--
>
>
> Dem kan jeg anbefale.
>
> Sidste år på KTI var der en Marea og mig selv, sagde hunden, der kørte
> sammen med resten af FIAT-klubben.
>
> Der faldt vi mildest talt ikke igennem. Potenzaerne klarede sig meget,
> meget fint.
>
> Mine 215/45-17 har kørt 28.000 km. og holder denne sommer ud, så de
> ender oppe omkring 40.000 km.
>
> Det synes jeg er OK for et high-performance dæk.

Ja det må man sige.

> De støjer ikke hverken mere eller mindre end andre dæk jeg har kørt
> på, og de er decideret gode til at modstå aquaplaning.

Det var jo det jeg bemærkede (i ADAC's tests).
Hvilken model er dine?
Der findes jo myriader:

<http://www.tirerack.com/tires/bridgestone/bridston.jsp>

Det var noget RE720 / RE750 jeg har kig på.

Så er der selvf også S02 et decideret racerdæk og det slides vist
også rimeligt hurtigt.

> Det eneste forbehold jeg har er, at dæk ikke altid opfører sig ens på
> forskellige biler, men det gælder jo for alle "de andre" også.

Det er klart.

Mvh
Roberto


Folmer Rasmussen (04-03-2004)
Kommentar
Fra : Folmer Rasmussen


Dato : 04-03-04 15:41

On Wed, 03 Mar 2004 17:27:12 +0100, Roberto Saldo
<robertosaldo@yahoo.dk> wrote:


>
>Det var jo det jeg bemærkede (i ADAC's tests).
>Hvilken model er dine?
>Der findes jo myriader:

>--

Dem jeg har er S-03 Pole Posistion. Jeg er meget glad for dem.

Venlig hilsen
Folmer



Ukendt (03-03-2004)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 03-03-04 12:08



> Jeg fik mine F1 GDS 205/50-15 til 2.800,- for 4 stk sidste år.
> Men jeg ved %¤#%"!¤%¤#¤%#"¤%!"¤!"#%¤#&¤%"&#%#"%!""!%5 ikke lige om jeg kan
> anbefale ham dækmontøren. Han er bestemt øens værste klytsmed og gad ikke
> afballancere de sidste 10 g væk, han fik ødelagt min ene sideskørt selv om
> jeg havde advaret ham i forvejen og og og 2 gange monterede han nogle helt
> andre dæk end det vi havde aftalt. Så 3 dækmonteringer skulle der til før
> jeg fik mine F1 dæk.... og så tog jeg dem med i min trailer selv om han
> sagde at han skam gerne ville montere dem på bilen......."nej tak...det
> klarer jeg selv.....skal ikke have ødelagt flere skørter".

Nå ja så "glemte" han også at spænde ventilhætterne så jeg havde tabt de 3
af dem efter 20 Km kørsel.
hehe og ham i bimmeren før mig fik ikke påmonteret det bmw logo (kapsel) som
skal sidde i midten af fælgen, fordi det glemte dækmontøren også......

Hold da fast, man burde optage det på video og sende ind til TV....det kunne
edermame være underholdning til en hel aften i at se hvordan han klytter
rundt.

Jeg var måløs.

Da han skulle hente dækkene fra loftet gad han ikke bære dem ned men kastede
dem ned i værkstedet. Jeg behøver vel ikke sige at det ene dæk ramte gulvet
lidt forkert og hoppede pænt ind i siden på en anden bilen ))

Hjulboltene blev også kun spændt med slagnøglen og ikke kontrolleret med en
momentnøgle eller andet......

--
Tom




Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177525
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408686
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste