Erfaringer med Peugeot 406?
Fra : ReeBuz

Dato : 02-03-04 14:14

Hej der

Jeg har skrevet en (foreløbig) slutseddel på denne Peugeot 406 1,8 ST
Stationcar. (Den er fra 2002, kørt 39.000 og koster 200 kilo).

Nogen der har erfaringer med denne model/årgang

http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/showcar.asp?id=127800311&page=2
--

Patrick
(- ved svar: fjern det lille dyr i min mailadresse)

Fra : Ted

Dato : 02-03-04 15:00

> Nogen der har erfaringer med denne model/årgang
>
> http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/showcar.asp?id=127800311&page=2

Kun gode erfaringer. kan selvfølgelig få lidt fejl vedr. motorstyring ( som
alle mærker kan )
, men intet alvorligt at nævne fra min side.. dejlig vogn, tillykke med den
!

Teddy
www.smallblock.dk hvis du mangler en US vogn

Fra : TDN

Dato : 02-03-04 16:51

"ReeBuz" <psgmyre@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> --
>
> Patrick
> (- ved svar: fjern det lille dyr i min mailadresse)

Fin bil, men..... en 1.8 liter på 115 hk. motor til 1400 kg bil. Det bliver
du træt af med mindre du har meget god tid. Jeg ville vælge en 2.0 liter, så
får du det kraftoverskud til overhalinger og opad bakke som en ferielæsset
1.8'er ikke kan uden at geare ned.

Mvh
Thomas

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 02-03-04 18:55

> Nogen der har erfaringer med denne model/årgang

Mine forældre har en 1997 406 1,8 Stationcar. Som nu har kørt 215.000 km. Og
de har været problemfri. På alle måder kan jeg kun anbefale en 406'er, især
i stationcar.

-M
1993 Sierra 2WD