Specielt fedt til tandstang ?
Fra : Jens Peter Jacobsen

Dato : 02-03-04 12:44

Hej.

Nu når jeg har manchetterne pillet af tandstangen på min bil ser jeg
at det fedt der er på selve tandstangen er blevet noget indtørret.
Skal der bruges specielt fedt her ?

Jeg har ikke tænkt mig at åbne styrehuset, kun tørre det gamle fedt af
stang og tænder som stikker ud i begge ender og smøre noget nyt på.

Jeg har noget højtryks/højtemperatur universalfedt til lejer m.m. Må
jeg bruge det ?

Også selvom det så kommer til at blive blandet med det gamle inden i
styrehuset ?

mvh
/Jens

Fra : Hans Paulin

Dato : 02-03-04 17:45

Jens Peter Jacobsen skrev:
> Hej.
>
> Nu når jeg har manchetterne pillet af tandstangen på min bil ser jeg
> at det fedt der er på selve tandstangen er blevet noget indtørret.
> Skal der bruges specielt fedt her ?

....jeg ville bruge dét fedt der stod nærmest - der er jo ikke noget i
styrtøjet der blir belastet som i et bagtøj e.l.

> [...]
> jeg bruge det ?
>
> Også selvom det så kommer til at blive blandet med det gamle inden i

....jeg ville ikke være bekymret for det...
Hans

Fra : BS

Dato : 07-04-04 20:45

> [...]
> stang og tænder som stikker ud i begge ender og smøre noget nyt på.
>
> Jeg har noget højtryks/højtemperatur universalfedt til lejer m.m. Må

Det er en go' ide med at fylde nyt fedt på. Om ovennævnte kan bruges ved jeg
ikke. Jeg kører selv VW Golf og køber VW egen tandstangsfedt i tube. En tube
er nok til efterfyldning til 2-3 biler.
MVH MIC