plastik-dimmer
Fra : jk

Dato : 02-03-04 10:36

Jeg har et lille problem med min Hyundai Santa Fe - kærresten kom til at
smække døren i, mens den "dimmer" som sidder på selen (og holder låse-dimsen
oppe) - sad i døren. Dimsen knækkede af selen, så nu er man hele tiden nød
til at samle låse-dimsen op hver gang man skal ha' sele på !

hvor kan man købe en ny plastikdims til selen ?

/JK

Fra : jan@stevns.net

Dato : 02-03-04 10:41

"jk" <DontUdare2@SPAM.me> skrev :

>hvor kan man købe en ny plastikdims til selen ?

monstro en Huyndai forhandler kan klare det lille problem for dig ?

Fra : Brizz

Dato : 02-03-04 10:49

> monstro en Huyndai forhandler kan klare det lille problem for dig ?

Av for den da...hvor har du læst dig frem til det henne? §

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : hanzen

Dato : 02-03-04 10:56

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

> monstro en Huyndai forhandler kan klare det lille problem for dig ?
>

> --
> jan@stevns.net - "There is no replacement for displacement..!"
> Besøg Dk.Fritid.Bil's hjemmesider på http://www.dkfritidbil.dk

Nu gætter du vist.
--
hilzen
hanzen

Fra : jk

Dato : 02-03-04 12:31

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

> monstro en Huyndai forhandler kan klare det lille problem for dig ?

har jeg forsøgt - han er ikke særlig hjælpsom.

/JK

Fra : Hans Paulin

Dato : 02-03-04 11:27

jk skrev:

> hvor kan man købe en ny plastikdims til selen ?

....jeg syede engang en alm. knap på en bil, hvor dimsen manglede...
Hans

Fra : Morten Hansen

Dato : 02-03-04 12:03

"Hans Paulin" <glem@det.invalid> skrev i en meddelelse

> ...jeg syede engang en alm. knap på en bil, hvor dimsen manglede...

Ja - jeg ville have spurgt om det var kæresten der syede
knapper i skjorterne
Så ville hun formentligt kunne klare problemet på et øjeblik....

--
Morten Hansen
BMW 735i

Fra : jk

Dato : 02-03-04 12:33

"Hans Paulin" <glem@det.invalid> skrev i en meddelelse

> ...jeg syede engang en alm. knap på en bil, hvor dimsen manglede...

har jeg også overvejet, men jeg er ikke meget for at sy i selve
sele-"stoffet" - hvad nu hvis selen pludselig begynder at "trævle" -eller
hvad ved jeg - så er den sele nok ikke så sikker længere - derfor var det
smart hvis man bare kunne købe en ny plastikdims og "klipse" på.

/JK

Fra : Torben Scheel

Dato : 02-03-04 13:56

"jk" <DontUdare2@SPAM.me> wrote in message
> [...]
> hvad ved jeg - så er den sele nok ikke så sikker længere - derfor var det
> smart hvis man bare kunne købe en ny plastikdims og "klipse" på.

Samtidig med at jeg fralægger mig ethvert ansvar, vil jeg sige at hvis du
bruger en nål der ikke er helt spids (dvs. rundet) flytter stoffibrene sig
for nålen, og bliver ikke beskadiget. Brug en tråd der ikke kan mugne.

vh
Torben - der ellers ikke var særlig god til husgerning

Fra : L

Dato : 02-03-04 17:24

Hej
Når din Hyundai forhandler ikke kan hjælpe dig, så henvend dig f.eks. på et
Opel lager, dem de har kan klipses sammen, afhænger måske af sele tykkelse.

Mvh. Torben