Aut BMW værksted omkring flensborg?
Fra : Jacob Rungwald

Dato : 02-03-04 09:05

Hejsa

Jeg er ved kraftigt at overveje at forhøre mig omkring montering af
klimaanlæg samt bensinfyr i tyskland, jeg skal slippe ca 33000kr for begge
dele her i danmark, men det må kunne gøres billigere.

Er der nogle der ligger inde med adresser på et par værksteder man kan ringe
til og forhøre sig?

Er der nogle der har erfaringer med at gøre brug af tyske værksteder så må
de meget gerne deles med mig :)

Mvh og på forhånd tak
Jacob

Fra : Lars Knudsen

Dato : 02-03-04 15:16

"Jacob Rungwald" <jacob_rungwald@DONTINCLUDEhotmail.com> wrote in

> Er der nogle der ligger inde med adresser på et par værksteder man kan
> ringe til og forhøre sig?

Aut. BMW forhandler/værksted

Albert Bauer GmbH
Schleswiger Str. 65-75
D-24941 Flensburg
Tel: +49 - (0)461 / 99 90 0
Fax: +49 - (0)461 / 99 90 50

Absolut god service, men da det er aut. er det ikke det billigste.

/lars

Fra : Max

Dato : 02-03-04 15:41

> Absolut god service, men da det er aut. er det ikke det billigste.

Kender du så et ikke aut. og med god service/kvalitet?

/Max

Fra : Lars Knudsen

Dato : 02-03-04 16:06

"Max" <maxsesNOT@hotmail.com> wrote in news:40449d13$0$29328
$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:

> Kender du så et ikke aut. og med god service/kvalitet?

Flere jeg kender har nævnt ATU ved Fördepark, som et fornuftigt sted at få
serviceret sin bil. Rimelig pris og god service. Jeg har dog ikke selv
prøvet endnu.

/lars