VW reklame...
Fra : chr

Dato : 29-02-04 22:51

Jeg har undret mig over at VW åbenbart tror at deres kunder ikke kan engelsk
..i den nye golf reklame siger speakeren på engelsk et HELT andet reg. nr
end det der står på de 'danske' undertekster...

Men sidst var det jo noget med at vise en 30 år gammel saturn 5 raket der
skilte sig af med et udbrændt raket stykke som 'rummet for nyligt',-igen
troede VW at deres kunder åbenbart er lidt mere dumme..

Chr.

Fra : Lars Nielsen

Dato : 01-03-04 00:28

"chr" <ASK@FORDOMAIN.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> skilte sig af med et udbrændt raket stykke som 'rummet for nyligt',-igen
> troede VW at deres kunder åbenbart er lidt mere dumme..

Hehe, jeg troede jeg var den eneste der rådnede når de viser den
Mvh. Lars Nielsen

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 01-03-04 11:36

>"chr" <ASK@FORDOMAIN.dk> skrev i en meddelelse
>engelsk
>nr

Og specielt når at det underteksterne siger, faktisk passer med bilens
rigtige nummerplade.
Flemming Jacobsen

Fra : Anders Thorsby

Dato : 06-03-04 00:42

Thunderbird [7100] wrote:
> Og specielt når at det underteksterne siger, faktisk passer med bilens
> rigtige nummerplade.

Reklamen er blevet versioneret til dansk. Der er blevet sat undertekster
på og nummerpladerne er blevet skiftet via computer grafik. Bemærk at på
trods af at der er danske nummerplader på bilerne, er omgivelserne ikke
særligt udprægede danske. De burde nok have ofret et nyt speak istedet
for underteksterne.

--
best regards
Anders Thorsby

Fra : Martin Sand.

Dato : 01-03-04 00:41

chr wrote:
> [...]
> der skilte sig af med et udbrændt raket stykke som 'rummet for
> nyligt',-igen troede VW at deres kunder åbenbart er lidt mere dumme..

Jeg synes da ellers den nye reklame for Golf'en er meget sjov. Men nogle vil
jo hellere blive irriterede over småting - måske fordi de ikke har mulighed
for at købe bilen??

MVH Martin

Fra : Olesen

Dato : 01-03-04 06:24

"Martin Sand." <my@privacy.net> skrev i en meddelelse

> [...]
vil
> jo hellere blive irriterede over småting - måske fordi de ikke har

selv musikken er genbrug...
Mener COLIBRI fra kildemoes brugte den sidst....

Fra : Klaus Rejkjær

Dato : 01-03-04 08:45

> [...]
vil
> jo hellere blive irriterede over småting - måske fordi de ikke har

Smag og behag er jo forskellig - både hvad angår reklamer og biler.
Peronsligt finder jeg reklamen fuldstændig åndsvag, men jeg kører jo heller
ikke Golf

Inden for samme økonomiske rammer findes der jo mange (rigtigt mange)
alternativer.

MVH Klaus

Fra : chr

Dato : 01-03-04 20:22

"Martin Sand." <my@privacy.net> wrote in message

> [...]
vil
> jo hellere blive irriterede over småting - måske fordi de ikke har

....nu har VW jo lavet sjove reklamer i USA, med deres 'drivers wanted'.

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 01-03-04 07:14

chr wrote:

> Men sidst var det jo noget med at vise en 30 år gammel saturn 5 raket der
> skilte sig af med et udbrændt raket stykke som 'rummet for nyligt',-igen
> troede VW at deres kunder åbenbart er lidt mere dumme..

Reklamefolk er ikke altid for spidse.. I 1999 fik jeg tilsendt et
urkatalog, jeg kan ikke huske om det var Omega eller Rolex, men
jeg hyggede mig gevaldigt over teksten: (billede af månelandingen)
"Nu er det 40 år siden Omega/Rolex var med på månen og vi har
fulgt med tiden lige siden.."

--
Hygge..
Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 01-03-04 11:55

> [...]
> skilte sig af med et udbrændt raket stykke som 'rummet for nyligt',-igen
> troede VW at deres kunder åbenbart er lidt mere dumme..

Hej.

Eller den med thansen "ja, bilen syner jo ikke sig selv - vel".
Nej det gør den ikke, men bilen dumper til synet pga. solfilmen - lol
Det er sq da ikke særligt seriøst ?

Palle Jørgensen

Fra : Christabel & Anders

Dato : 01-03-04 14:04

Mener også at den VW Golf II der bliver vist først, inde på tankstationen er
den samme som man ser senere parallel parkeret, med en ny ejer!

Anders

Fra : Ukendt

Dato : 01-03-04 17:02

> Mener også at den VW Golf II der bliver vist først, inde på tankstationen
er
> den samme som man ser senere parallel parkeret, med en ny ejer!

Måske den er tilmeldt delebil.dk :)

/Claus

Fra : Peter Sørensen

Dato : 01-03-04 23:34

In article <40435e95$0$18974$ba624c82@nntp04.dk.telia.net>, "Claus Petersen"
<claus_petersen(SNABELA)stofanet.dk> says...
> er
>
> Måske den er tilmeldt delebil.dk :)

Nææææ, det var den eneste der kunne fremskaffes, resten er rådnet op...

--
Peter Sørensen
nwcATeurope.com

The solution to many problems lies in having somebody else do the work. [Andrew S.
Tanenbaum]

Fra : Christabel & Anders

Dato : 02-03-04 21:39

Hmmm de måtte nu gerne have lånt min!

Anders

Fra : chr

Dato : 01-03-04 20:24

"Christabel & Anders" <akaa(fjern_dette)@webspeed.dk> wrote in message
> Mener også at den VW Golf II der bliver vist først, inde på tankstationen
er
> den samme som man ser senere parallel parkeret, med en ny ejer!

Måske de skulle lave en reklame med 'er du ikke den skarpest kniv i
skuffen..køb en VW' ..

Fra : Peter Sørensen

Dato : 01-03-04 23:29

In article <c1tm6i$qs7$1@news.net.uni-c.dk>, ASK@FORDOMAIN.dk says...
> Men sidst var det jo noget med at vise en 30 år gammel saturn 5 raket der
> skilte sig af med et udbrændt raket stykke som 'rummet for nyligt',-igen
> troede VW at deres kunder åbenbart er lidt mere dumme..
Jammen, det er de da nok også, ellers ville de vel ikke købe WV ? (sorry kunne ik' dy
mig )

Forøvrigt, hvem gider at købe en bil der åbenbart gør at alle mulige fremmede mennesker
kommer og rager på én?

WV reklamer er nu mærkelige, husker den der reklame hvor kunden kommer tilbage til
forhandleren og undskylder at han ikke betalte 30k for ekstra udstyret - er folk der
købe WV virklig tåber? eller er det bare VW der gerne vil udstille deres kunder sådan?

-Peter Sørensen
--
Apropos Nordsøcentret i Hirtshals:
- Lever tanketorsk i en tænketank?

Fra : Martin Sand.

Dato : 02-03-04 00:38

Peter Sørensen wrote:
> [...]
> udstyret - er folk der
> købe WV virklig tåber? eller er det bare VW der gerne vil udstille

Nogle mennesker ejer bare ikke humor
Men jeg kan da se at du har... du skriver konsekvent WV selvom det staves
VW. Er det ikke humor? Eller burde jeg bare agere lyseslukker ligesom resten
af tråden...

MVH Martin

Fra : chr

Dato : 02-03-04 17:58

> [...]
> Men jeg kan da se at du har... du skriver konsekvent WV selvom det staves
> VW. Er det ikke humor? Eller burde jeg bare agere lyseslukker ligesom

ja...humor fra dengang Eddi Skoller var sjov og krøniken ikke var
historie...idag er det bare totalt røvballe gammelmands humor... ....

Chr.

Fra : Martin Sand.

Dato : 02-03-04 20:43

chr wrote:
> ja...humor fra dengang Eddi Skoller var sjov og krøniken ikke var
> historie...idag er det bare totalt røvballe gammelmands humor...

Tja, enhver sin smag, hvilket åbenbart også gælder for anonymitet på nettet,
hr. Chr. ASK@FORDOMAIN.DK

MVH Martin

Fra : chr

Dato : 02-03-04 21:00

> Tja, enhver sin smag, hvilket åbenbart også gælder for anonymitet på
nettet,
> hr. Chr. ASK@FORDOMAIN.DK

.......og det har med VW reklame at gøre??

check min header, NNTP host & Message-ID giver dig det du skal bruge.....

Christian.

Fra : Peter Sørensen

Dato : 03-03-04 21:10

In article <c20hfv$15ja2q$1@ID-171772.news.uni-berlin.de>, my@privacy.net says...

> Nogle mennesker ejer bare ikke humor
Humor og tyskere? - det er da vist to størrelser der ikke passer helt sammen, vel?

Forøvrigt, mht, til humor så syntes jeg da at Yotota reklamerne er rigtig sjove...

--
Peter Sørensen
nwcATeurope.com

Det er nu bedre at køre 50 og blive 100
- end at køre 100 og blive 50!

Fra : Martin Sand.

Dato : 03-03-04 22:56

Peter Sørensen wrote:
> Humor og tyskere? - det er da vist to størrelser der ikke passer helt
> sammen, vel?

Nåh, ligesom Jantelov og danskere? Eller Peter Sørensen og fordomme?? *hehe*

> Forøvrigt, mht, til humor så syntes jeg da at Yotota reklamerne er
> rigtig sjove...

Som sagt, hver sin smag...

MVH Martin