Gode billeder af den kommende Audi A6
Fra : Jan W Nielsen

Dato : 28-02-04 21:23

Hej gutter

Jeg faldt lige over disse billeder af den ny Audi A6. Man skal blot klikke
på billedet for at se det næste i serien.

Jeg synes nu, den er ´så møj fin...

http://tinyurl.com/2typ9

/Jan W Nielsen

Fra : jan@stevns.net

Dato : 28-02-04 21:34

"Jan W Nielsen" <intetsvar@farvelogtobak.dk> skrev :

> [...]

>Jeg faldt lige over disse billeder af den ny Audi A6. Man skal blot klikke
>på billedet for at se det næste i serien.

Plagiat !

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 28-02-04 21:37

On Sat, 28 Feb 2004 21:23:24 +0100, "Jan W Nielsen"
<intetsvar@farvelogtobak.dk> wrote:

> [...]
>
>Jeg faldt lige over disse billeder af den ny Audi A6. Man skal blot klikke
>på billedet for at se det næste i serien.

Hvor skriver man under?

Det må da være en diesel de har fotograferet? Bliver der ikke røde tal
på omdrejningstælleren allerede ved 4500?

Men fin det er den.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Peter G C

Dato : 28-02-04 21:51

[klíp]

> Hvor skriver man under?

Jeg napper også én hvis jeg ikke vinder hovedpræmien i Lotto

> Det må da være en diesel de har fotograferet? Bliver der ikke røde tal
> på omdrejningstælleren allerede ved 4500?

Yes - klart en diesel. De viser vel topmodellen

> Men fin det er den.

Den er ok. Snuden er "moderne" ala ny 407'er. Bagenden ligner en nyere BMW

/Peter

--
http://www.grauslund.com/

Fra : Ukendt

Dato : 28-02-04 21:39

> Jeg faldt lige over disse billeder af den ny Audi A6. Man skal blot klikke
> på billedet for at se det næste i serien.
>
> Jeg synes nu, den er ´så møj fin...
>
> http://tinyurl.com/2typ9

Jep det er en flot bil både udvendig og indvendig. Kanon flot
instrumentering.
Jeg må at få overtalt min chef med hensyn til den (fortjente) lønforhøjelse

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : Søren Blom

Dato : 29-02-04 03:14

"Tom" <t.christensen(snabela)bigfoot.com> skrev

> Jep det er en flot bil både udvendig og indvendig. Kanon flot
> instrumentering.

Det ER en diesel den bil på billederne, billederne er taget i den sædvanlige
grusgrav 10 minutter fra Audi´s hovedsæde i Ingolstadt.

> Jeg må at få overtalt min chef med hensyn til den (fortjente)
lønforhøjelse

Gør det, det er en dejlig bil, men ligner desværre lidt for meget en BMW 7
serie når man ser den bagfra, håber ikke min chef ser dette, for så hænger
min kontrakt vist i en tynd tråd
--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Mogens...

Dato : 29-02-04 21:43

On Sun, 29 Feb 2004 03:13:40 +0100, "Søren Blom" <soren@blom.dk>
wrote:

>Det ER en diesel den bil på billederne, billederne er taget i den sædvanlige
>grusgrav 10 minutter fra Audi´s hovedsæde i Ingolstadt.

Du har måske taget dem denne gang?

> håber ikke min chef ser dette, for så hænger
>min kontrakt vist i en tynd tråd

Tyskere kan sjældent dansk...

/Mogens

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 29-02-04 23:00

KLIP

> Gør det, det er en dejlig bil, men ligner desværre lidt for meget en BMW 7
> serie når man ser den bagfra, håber ikke min chef ser dette, for så hænger
> min kontrakt vist i en tynd tråd

Det er en meget flot bil.

Den og BMW skal nok få succes med det udseende.

Hr. Bjørn

Fra : Thor

Dato : 29-02-04 08:06

Rigtig rigtig flot bil, men sjovt at se et sammenkog af flere bildesigns.
Der er A4 forlygter og linier, Den ny A8 kølergrill og navihjul foran
gearpinden og så er der som skrevet tidligere lidt BMW 7'er over den.
Heldigvis ikke for meget, for den er godt nok ........

--
Venlig hilsen
Claus Frølund

N 55° 20' 13" - E 10° 26' 07"