Reservedele - oversigt/priser
Fra : Helle

Dato : 28-02-04 19:41

Hej,

Jeg har brugt en del timer på at kigge på google efter en side, hvor man kan
sammenligne priser på reservedele, men jeg har desværre ikke rigtig fundet
noget brugbart. Derfor søger jeg nu lidt assistance her.
Findes der en oversigt, hvor man som total novice inden for bilverdenen, kan
undersøge om en bil er dyr eller billig i drift ?

Pft.

--
Venligst
Helle

Fra : Møller

Dato : 28-02-04 21:02

"Helle" <hellesadrtilnyheder@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> Venligst
> Helle
> - Google.com, ja - den har man selvfølgelig undersøgt først.

FDM nr. 10/2003

www.fdm.dk
--
Møller

Fra : Møller

Dato : 28-02-04 21:03

> [...]
> Venligst
> Helle
> - Google.com, ja - den har man selvfølgelig undersøgt først.

Særtryk kan fås hos Peugeot, så jeg tror godt, at jeg må lægge en kopi ud på
nettet, hvis det har interesse.
--
Møller

Fra : Helle

Dato : 28-02-04 21:41

> Særtryk kan fås hos Peugeot, så jeg tror godt, at jeg må lægge en kopi ud

> nettet, hvis det har interesse.
> --
> Møller

Gerne, jeg er ikke medlem af FDM endnu.

Helle

Fra : Møller

Dato : 29-02-04 11:09

> på
> >
> Gerne, jeg er ikke medlem af FDM endnu.
>
> Helle

De er lagt på dk.binaer.bil
--
Møller

Fra : Kim Kristensen

Dato : 29-02-04 12:06

"Helle" <hellesadrtilnyheder@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Venligst
> Helle
> - Google.com, ja - den har man selvfølgelig undersøgt først.

Nøjagtigt som med gensalgsværdien er reservedelsindekset ikke til megen
hjælp uden resten af informationerne, billige reservedele er ikke til megen
nytte hvis det er en bil som går meget i stykker. Jeg kan desværre ikke selv
se det Møller har lagt ud i den anden gruppe, men du bør nok sammenholde det
med fejlhyppigheden som du kan se noget om her.

http://www2.lansforsakringar.se/Info/Press/Rapporter_undersokningar/Maskinskaderapport.htm?print_posting=yes

Desværre er det ikke på enkelte modeller men på mærker, men det er vel bedre
end ingenting.

Med venlig hilsen Kim