Klargøring af bil. Er det spild af penge?
Fra : Ole Slott Jensen

Dato : 27-02-04 20:29

Hej

Jeg har set på et par firmaer der tilbyder at klargøre ens bil. Det ser alt
sammen rigtig godt ud, men er heller ikke billigt!

http://www.perfect-car.dk/
http://www.at-bilplejecenter.dk

Er der nogle af jer der har erfaring med det?

Hilsen
Ole

Fra : TGD

Dato : 27-02-04 21:41

"Ole Slott Jensen" <slott@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> http://www.perfect-car.dk/
> http://www.at-bilplejecenter.dk
>
> Er der nogle af jer der har erfaring med det?

De bliver GODT og GRUNDIGT rengjort...

Har brugt en her på amager der dog har flyttet adresse, det var som at få en
nybil, der lugtede af Canadiske skove og alt var rent.

Efter sådan en tur skal man bare selv holde den rent engang om ugen el efter
behov, så holder det i lang tid.

Fra : Emil Jensen

Dato : 27-02-04 23:09

> De bliver GODT og GRUNDIGT rengjort...

Hvad med dørlisterne, også der hvor dørhængslerne hænger? Bliver der også
gjort rent der?

Mvh

Emil

Fra : hamselv

Dato : 27-02-04 23:45

Hvis det bliver lavet de rigtige steder
vil det være pengene værd

--
VH
Flemming

Fra : Ole Slott Jensen

Dato : 28-02-04 08:42

Hej Flemming

Kender du noget til de 2 steder jeg har linket til?

Hvor i verden ligger kvik-rep? De er de dyreste jeg har set indtil nu!

Hilsen
Ole

Fra : hamselv

Dato : 29-02-04 11:00

Kvik-rep ligger i Kruså ved den tyske grænse.

Resultatet følger gerne prisen.

Nej jeg kender ikke de to du har linket

--
VH
Flemming

Fra : TGD

Dato : 28-02-04 01:46

"Emil Jensen" <lime@jensen73.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad med dørlisterne, også der hvor dørhængslerne hænger? Bliver der også
> gjort rent der?

Du kan selv specificere hvor meget der skal rengøres, jeg valgt en kabine
rens alt indenfor dørerne bliver rengjort - og det er så det kan ses.