Benzinlugt
Fra : Gaby

Dato : 27-02-04 18:46

Hejsa NG

Jeg har haft min bil til mekaniker fordi den lugter af benzin inde i
kabinen - værst når tanken lige er fyldt op. Mekanikeren siger at der ikke
er hul eller utætheder nogen steder. Ved nogen herinde om der kan være andre
faktorer - mekanikeren sendte mig et "kvinder og biler"-blik så jeg spurgte
ikke yderligere :0).
Min bil er en opel corsa 1.2 i fra 1991.

Mange varme vinterhilsner
Gabrielle

Fra : Ukendt

Dato : 27-02-04 21:51

Det tyder nu aligevel på en utæt tank, måske helt oppe mellem tank og bund som han
ikke kan se?

Jes
www.deloren.dk

"Benzinlugt"

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:83.73.249.102)

Fra : Jørgen L

Dato : 27-02-04 23:53

> [...]
spurgte
> ikke yderligere :0).
> Min bil er en opel corsa 1.2 i fra 1991.

Har du en reserve dunk i bilen, jeg undrede mig da min genbo spurgte om
hendes bil skulle lugte så kraftigt af benzin i bagage rummet, det reserve
dunken der var utæt.

Hilsen Jørgen

---

Fra : Gaby

Dato : 28-02-04 21:55

Hejsa
Nej jeg har ingen dunk i bilen. Det er heller ikke hele tiden at det lugter
af benzin. Nogen gange synes jeg ikke der er noget at vejre.

:0) Gabrielle

Fra : Roberto Saldo

Dato : 01-03-04 07:57

Gaby wrote:
> Hejsa
> Nej jeg har ingen dunk i bilen. Det er heller ikke hele tiden at det lugter
> af benzin. Nogen gange synes jeg ikke der er noget at vejre.

Næste gang du kan lugte benzin, så luk motorklappen op og snus hvor
det kommer fra.
Det kan jo være en gummislange der lækker (ikke godt).

--
Roberto Saldo

Fra : Gaby

Dato : 01-03-04 17:55

Ok - det vil jeg prøve
Ellers må jeg have mig en anden mekaniker :0)

Gabrielle

Fra : Jørn Ibsen

Dato : 01-03-04 22:39

"Gaby" <sunshinespirit(FJERNDETTE)@tdcspace.dk> wrote in message

> [...]
> faktorer - mekanikeren sendte mig et "kvinder og biler"-blik så jeg spurgte

Jeg har oplevet noget tilsvarende med en Citroën Xsara for et par år
siden, og mekanikeren vidste med det samme, hvad det kunne være.
En halv time efter var den periodiske benzinlugt væk for evigt.

Prøv et andet værksted.

Mvh. JIB

Fra : N I E L S

Dato : 02-03-04 03:41

"Jørn Ibsen" <ji@iteration.dk> skrev
> Jeg har oplevet noget tilsvarende med en Citroën Xsara for et par år
> siden, og mekanikeren vidste med det samme, hvad det kunne være.
> En halv time efter var den periodiske benzinlugt væk for evigt.

Kan du huske hvad der var galt?
N I E L S