Trafikmoral ?
Fra : Ukendt

Dato : 27-02-04 17:32

Hvad mener I om denne her ?

http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=2289878/

Den eneste svaghed i straffen, er klovnen skal sidde og tærer på danske
skattekroner inden han sendes hjem.

Jan Rysz

Fra : Mark Sandberg

Dato : 27-02-04 19:40

"Jan" <nyheder(at)rysz(dot)net> skrev i en meddelelse:

> Den eneste svaghed i straffen, er klovnen skal sidde og tærer på danske
> skattekroner inden han sendes hjem.

Tjaee, se på det som en investering. De penge kommer jo tilbage i årene
fremover

Fra : Roberto Saldo

Dato : 01-03-04 07:43

Jan wrote:
> Hvad mener I om denne her ?
>
> http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=2289878/
>
> Den eneste svaghed i straffen, er klovnen skal sidde og tærer på danske
> skattekroner inden han sendes hjem.

Reklamerer du for JyllandsPesten?

--
Roberto Saldo

Fra : Ukendt

Dato : 01-03-04 16:53

> Reklamerer du for JyllandsPesten?

Nå...holder du heller ikke JP

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : Leonard

Dato : 01-03-04 18:51

"Tom" <t.christensen(snabela)bigfoot.com> wrote:

>Nå...holder du heller ikke JP

Den dag artiklen var ny og linket blev postet her kunne den læses uden
kode.
--
Leonard
http://leonard.dk/foredrag/uheld.php

== Never drive faster than Your Angles can fly ==

Fra : Roberto Saldo

Dato : 02-03-04 08:07

Tom wrote:

> Nå...holder du heller ikke JP

Nope.

Vi holdt engang Berlingeren om søndagen, men jeg blev træt af at
bundte og bortslæbe de mange overflødige kilo husannoncer og andet
ikkerelateret skrald.

--
Roberto Saldo

Fra : Ukendt

Dato : 02-03-04 17:10

> Vi holdt engang Berlingeren om søndagen, men jeg blev træt af at
> bundte og bortslæbe de mange overflødige kilo husannoncer og andet
> ikkerelateret skrald.

Mener ellers Jan@Stens har rimelig god erfaring med at bruge en
søndags-berlinger til at "true" næsvise skribenter med smæk

Fra : Fly Christensen

Dato : 02-03-04 20:50

On Tue, 2 Mar 2004 17:09:43 +0100, "Tom"

Nå, jeg troede, han brugte en Tanja.

Fly

--
Kender du èn der har brug for en cand.merc.int? Send mig en mail.

Fra : jan@stevns.net

Dato : 02-03-04 21:35

Fly Christensen <x_nospam_x@gmx.net> skrev :

>Nå, jeg troede, han brugte en Tanja.

En Tanja er kun til at hapse folk i måsen. hvis de piller ved mine
biler - skal der grovere midler til, har jeg en Bjørn.....

Fra : Ukendt

Dato : 02-03-04 21:35

> En Tanja er kun til at hapse folk i måsen. hvis de piller ved mine
> biler - skal der grovere midler til, har jeg en Bjørn.....

Jørvad?

Fra : jan@stevns.net

Dato : 02-03-04 21:41

"Tom" <t.christensen(snabela)bigfoot.com> skrev :

>Jørvad?

De er vel en slags sjæfere begge to ? <grin>

Fra : Ukendt

Dato : 02-03-04 21:42

> De er vel en slags sjæfere begge to ? <grin>

men bider Hr Bjørn så også folk i måsen
)

Fra : jan@stevns.net

Dato : 02-03-04 21:47

"Tom" <t.christensen(snabela)bigfoot.com> skrev :

>men bider Hr Bjørn så også folk i måsen
>)

Det ved jeg ikke......