Mærkater til alufælge
Fra : Henrik Daae

Dato : 27-02-04 08:21

Hej,

Jeg har netop erhvervet mig 4 Ronal alufælge. Som tilbehør fik jeg fire
'mærkater' med Ronal-logoet på til at sætte i midten af fælgen.

Jeg vil egentlig hellere have mærkater med Mitsubishi-logo på, da bilen
er af sådant mærke, men hvor kan jeg finde sådanne logoer i rette størrelse?

Mvh. Henrik
http://henrik.daae.dk/

Fra : Jesper Sørensen

Dato : 27-02-04 09:54

Det er ikke usansynligt at fælgfabrikanten har et udvalg mærkater med
forskellige bilnavne på.
For år tilbage købte jeg alusutter, kan ikke huske fabrikatet, til min
daværende corolla, og forhandleren viste mig et katalog med forskellige
mærkater.
der kom selvfølgelig til at stå Toyota på mine fælge.

Mvh. Jesper