Punto2 sænkningssæt
Fra : Rune Larsen

Dato : 26-02-04 10:54

Hej gruppe,

jeg leder efter et sænkningssæt til min punto2.
Er der nogen anbefalinger?

Efter at ha googlet lidt gruppens arkiv, ser jeg Anders Møller omtaler H&R
rosende. Hvor køber man, og hvad koster det?

Hilsen Rune

Fra : John Sahl

Dato : 26-02-04 11:09

Rune Larsen wrote:
Efter at ha googlet lidt gruppens arkiv, ser jeg Anders Møller
> omtaler H&R rosende. Hvor køber man, og hvad koster det?

K.A.W kan så vidt jeg husker også anbefales, kontakt
http://www.mitucarstyling.dk/ de kan hjælpe dig på det
punkt.

P.S. Som medlem af Fiat Klub Danmark kan der opnåes
en god rabat, hos blandt andet ovenstående firma.

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Rune Larsen

Dato : 26-02-04 11:22

John Sahl wrote:

> [...]
> punkt.
>
> P.S. Som medlem af Fiat Klub Danmark kan der opnåes
> en god rabat, hos blandt andet ovenstående firma.

Takker, jeg kigger på det.

/Rune