Varme i sidespejl.
Fra : Jørgen L

Dato : 26-02-04 02:17

Hej Ng.

Jeg overvejer at lave varme i mine sidespejle på min Toyota Sportsvan 1998
er der nogen som har erfaring med adskildelse af selve spejlet, er det svært
?
Jeg godt det er relativt spørgsmål om det er svært, men jeg er reperatør i
min daglig dag og ikke bange for sådan noget, men aligevel

Varme jeg vil sætte i er disse fra
http://www.koz.dk/product.asp?product=47&page=1
eller tilsvarende evt. fra Thansen, selv om jeg ikke kan finde dem der, men
mener at have set dem der også.

Hilsen Jørgen

ps. en lille sidebemærkning, er jeg den eneste der undres over at Thansen
ikke har et søge felt ?

---

Fra : Thostrup

Dato : 26-02-04 08:22

> ps. en lille sidebemærkning, er jeg den eneste der undres over at Thansen
> ikke har et søge felt ?

Det har de da også - oppe i venstre hjørne står der: "Søgning" prøv at
trykke der.

Mvh Thostrup

Fra : Brian

Dato : 26-02-04 08:36

Hejsa

Jørgen L skrev:

> Varme jeg vil sætte i er disse fra
> http://www.koz.dk/product.asp?product=47&page=1
> eller tilsvarende evt. fra Thansen, selv om jeg ikke kan finde dem
> der, men mener at have set dem der også.

Har selv overvejet samme operation, så meld gerne tilbage med
resultatet, hvis du får det lavet! :)

> ps. en lille sidebemærkning, er jeg den eneste der undres over at
> Thansen ikke har et søge felt ?

Nææ, jeg finder det også sært at man kun kan søge på artikel nr.
De regner nok med at man kigger et katalog igennem først, og så hopper
man på deres hjemmeside bagefter ;)

/Brian

Fra : Michael Olesen

Dato : 26-02-04 09:14

> Jeg overvejer at lave varme i mine sidespejle på min Toyota Sportsvan 1998
> er der nogen som har erfaring med adskildelse af selve spejlet, er det
svært

Jeg har skiftet et spejl med varme i på en Toyota Celica... piece of cake...

Selve spejlet sider fast med 1 skrue og nogle clips i hele kontrol/motor
styringen af spejlet... På bagsiden sidder der bare en stor spole/varmelegme
og nogle ledninger...

Det eneste du skal, er at skille spejlhuset ad (der sidder sikkert nogle
skruer på undersiden) og så har du adgang til "al indmadden"

Hvis du er rigtig heldig, så er der allerede trukket ledninger til
varmelegmet, og så er det eller bare med at komme igang

/mic