MS Windows
briani 27239
Program til DivX og undertekster
Fra : Dennis Lange

Dato : 14-03-04 14:56

Hej.

Jeg er ikke sikker på dette er den rette gruppe, men jeg kunne ikke finde en
bedre. Send mig gerne videre hvis jeg har ramt forkert.

Jeg leder efter et program der kan vise film i diverse DivX-formater, og som
samtidig kan vise undertekster i de mest gængse formater (Sub, srt, txt
etc.)

Derudover skal programmet have følgende features:

- Automatisk genkendelse af tilhørende undertekst.
- Automatisk fortsættelse hvis filmen er delt i to filer
- Automatisk fortsættelse hvis teksten er delt i to filer, evt. også selvom
opdelingen ikke følger filmen
- Mulighed for selv at regulere hvor på skærmen teksten vises.
- Opdeling af teksten, hvis linien fylder mere end skærmbilledet.

Er der nogen, der kender til et sådant program?

Pft.

--
Mvh.
Dennis Lange

- Brugte fagbøger: www.pensum.dk www.bogbiz.dk

Fra : Thomas Hjort

Dato : 14-03-04 15:08

"Dennis Lange" <dblng3@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> - Opdeling af teksten, hvis linien fylder mere end skærmbilledet.
>
> Er der nogen, der kender til et sådant program?

Ja. BSplayer
og det er ganske gratis.
http://download.com.com/3000-2139-10173678.html

Fra : Dennis Lange

Dato : 14-03-04 17:50

Thomas Hjort skrev:
> Ja. BSplayer

Tak for tippet.
Det virkede endnu bedre, da jeg fandt den nyeste version af BSPlayer

Sidste del af dette, klarer den dog ikke. Jeg er heller ikke sikker på det
kan lade sig gøre...

En løsning ville så være:

Kender du (eller andre) et program, der kan ændre i underteksterne, så man
kan lave delingen et andet sted?

Fra : Laziter [9440]

Dato : 14-03-04 19:34

"Dennis Lange" <dblng3@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Kender du (eller andre) et program, der kan ændre i underteksterne, så man
> kan lave delingen et andet sted?

Urusoft har lavet et rigtigt godt program der hedder Subtitle Workshop 2.51,
du finder det lige her:
http://www.urusoft.net/downloads.php?lang=1

Det kan redigere undertekster mens du ser filmen, konvertere mellem
forskellige framerates osv.

Mvh
Benjamin
laziter@NOSPAMgyxi.dk (fjern NOSPAM)