MS Windows
briani 27239
Problemer med at lukke WinXP?
Fra : Peter Jensen

Dato : 13-03-04 14:14

Ind i mellem har jeg problemer med at lukkke WinXP. I følge systemloggen er
det User32.dll som forårsager det.

Har nogen nogen forslag?

Peter Jensen

Fra : MAndersen

Dato : 13-03-04 15:03

"Peter Jensen" <fup@dk> skrev i en meddelelse
> Ind i mellem har jeg problemer med at lukkke WinXP. I følge systemloggen
er
> det User32.dll som forårsager det.
>
> Har nogen nogen forslag?

Jeg har haft samme problem, og søgte hjælp her i gruppen.

En venlig sjæl henviste til at søge på microsofts hjemmeside, som fortalte
at det var en fejl i en driver.
Det virker nu.

Jeg kan ikke huske hvad det var for en driver, men der var en opdatering på
hjemmesiden, der fjernede fejlen.

MAndersen

Fra : Peter Jensen

Dato : 13-03-04 15:58

"MAndersen" <ups@post.uk> skrev i en meddelelse

> [...]
> at det var en fejl i en driver.
> Det virker nu.
>
> Jeg kan ikke huske hvad det var for en driver, men der var en opdatering

Jeg mener at jeg har opdateret alt, men jeg kikker forbí Windows update.
Tak for svar.

Peter Jensen