MS Windows
briani 27239
Formattere en NTFS harsdisk?
Fra : dosser

Dato : 12-03-04 17:58

Hvordan formattere jeg min harddisk, den er i NTFS og installeret med
win2000 pro.

Har prøvet cd'en, samt format c: uden resultat

--
Jan Dosdal

Fjern ordet "NiXSPAM" i min mailadresse inden der svares!
ellers modtager jeg ikke jeres mail.
Vær venlig IKKE at tilføje mig i adresse kartoteket !
Dette er for at undgå udbredelse af mailadressen, virus samt spammails.

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 12-03-04 18:11

dosser wrote:
> Hvordan formattere jeg min harddisk, den er i NTFS og installeret med
> win2000 pro.
>
> Har prøvet cd'en, samt format c: uden resultat

Hvad gør du når du booter på din Win2k cd?

Nå men en bootdisk til win98 kan også bruges. men husk dog at ntfs ikke
genkendes i dos, så derfor skal du slette en partition der kandes
non-dos partition (frit efter hukommelsen)

Husk at drevbogstaver skifter når du booter på en Win98 bootdisk og
C-drevet er NTFS, så hvis du har et D-dev med dokumenter vil det hedde C
hvis det er fat 32.

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk

Fra : dosser

Dato : 12-03-04 18:18

Har prøvet en 98 disk og fdisk, men der er ingen partition at slette! jeg
har kun et c: drev

Fra : dosser

Dato : 12-03-04 18:20

Der sker intet når jeg booter på min win2000 cd, (det er en selectaftale,
som jeg har p.g.a. mit arbejde)

Fra : dosser

Dato : 12-03-04 19:10

Har fået lavet nogle install startdisketter og repareret win2000

tak for din hjælp