MS Windows
briani 27239
Ændre i fil informationer
Fra : .Kody

Dato : 12-03-04 09:58

Hejsa

I XP kan man i stifinder få vist mange informationer, f.eks en kolonne der
hedder kommentar.
MEN hvordan får man lov til at skrive noget i dette felt ?

..Kody

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 12-03-04 10:11

".Kody" <mgs@email.dk> skrev i en meddelelse
> MEN hvordan får man lov til at skrive noget i dette felt ?

Prøv at højreklikke - faneblad Dokumentinfo og enten skrive i
kommentarfeltet nu eller trykke på knappen og skrive i kommentarfeltet der
så kommer. Dette virker kun hvis filen ikke er skrivebeskyttet

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Lars Holm Thomsen

Dato : 12-03-04 10:12

..Kody wrote:
> [...]
> kolonne der hedder kommentar.
> MEN hvordan får man lov til at skrive noget i dette felt ?

Jeg kan uden problemer skrive i det!

Lars

Fra : .Kody

Dato : 12-03-04 10:28

"Lars Holm Thomsen" <aslakFJ-ERNtoke@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kan uden problemer skrive i det!

Ja ok tak for hjælpen... jeg havde håbet man kunne knytte en kommentar til
en mappe.

..Kody

Fra : Hans Greve

Dato : 12-03-04 15:48

> Ja ok tak for hjælpen... jeg havde håbet man kunne knytte en kommentar til
> en mappe.
>
> .Kody

Det kan man også
mvh.
Hans

Fra : Henrik Dissing

Dato : 12-03-04 20:14

On Fri, 12 Mar 2004 15:48:12 +0100, Hans Greve wrote:

>Det kan man også

Er det en hemmelighed, eller vil du også fortælle os hvordan?
--
Venlig hilsen
Henrik Dissing

(e-mail: hendis AT post DOT tele DOT dk)

Fra : Hans Greve

Dato : 13-03-04 08:12

"Hans Greve" <hanseland@tdcadsl.invalid> skrev i en meddelelse

> Det kan man også
> mvh.
> Hans

Der var jeg lidt for hurtigt ude. I windows ME kan man tilføje en kommentar
til mappe. Jeg troede det samme galdt for XP.
XP giver flere info og kan sættte billede i mappeicon.

mvh.
Hans