MS Windows
briani 27239
CTRL+ALT+DEL
Fra : Peter Jensen

Dato : 11-03-04 17:51

Når jeg trykker ovennævnte kombination dukker tasklisten op i stedet for det
sædvanlige vindue hvor jeg kan skifte password, lukke comptuteren osv. Jeg
bruger WinXP.

Har nogen oplevet det samme?

Peter Jensen

Fra : /Ole

Dato : 11-03-04 17:54

> [...]
det
> sædvanlige vindue hvor jeg kan skifte password, lukke comptuteren osv. Jeg

Øhhhhhh................. Det er jo ligesom det, den kombination gør,
faktisk..........

/Ole

Fra : biggar

Dato : 11-03-04 17:55

> [...]
det
> sædvanlige vindue hvor jeg kan skifte password, lukke comptuteren osv. Jeg

Eh.... Ctrl Alt Del har vist altid været brugt til task manager i xp?...
måske det er Alt+F4 du leder efter?...

Fra : Christian

Dato : 11-03-04 18:02

"Peter Jensen" <fup@dk> wrote in message
> [...]
det
> sædvanlige vindue hvor jeg kan skifte password, lukke comptuteren osv. Jeg

Hej,

Du kan ændre det ved at ændre måden hvorpå du logger på maskinen i XP .
Dette gøres så vidt jeg husker i brugerstyring i kontrolpanelet. Der skal du
slå "use welcome screen" og "use fast swithcing" fra. Det skulle gerne
funke..
mvh

Christian

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 11-03-04 18:54

On Thu, 11 Mar 2004 18:02:23 +0100, Christian wrote:

> Du kan ændre det ved at ændre måden hvorpå du logger på maskinen i XP .
> Dette gøres så vidt jeg husker i brugerstyring i kontrolpanelet. Der
> skal du slå "use welcome screen" og "use fast swithcing" fra.

Ja, det er vist ca sådan.
Jeg logger på med password. Ctrl+Alt+Del giver vinduet med password/lukke
PC/taskmanager osv. Hvis jeg derimod hurtigt vil til taskmanageren, trykker
jeg Ctrl+Shift+Esc

--
Mvh. Lars

Fra : Peter Jensen

Dato : 11-03-04 19:00

"Christian" <tnm@_remove_worrax.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
du
> slå "use welcome screen" og "use fast swithcing" fra. Det skulle gerne

Øhhhhh, jeg er dybt beskæmmet. Jeg har en bærbar maskine som ikke er sat til
at vise velkomstbilledet og den reagerer på den måde jeg kalder normal ved
ctrl+alt+del. Denne maskine viste velkomstbilledet og reagerede som nævnt -
det gør den ikke mere!

Tak for svar.

Peter Jensen