MS Windows
briani 27239
Blaster igen
Fra : Gunnar

Dato : 11-03-04 16:33

For at stoppe blaster er det så korekt at skrive Shotdown -a Jeg er
ikke sikker på om det staves sådan.
Gunnar

Fra : Lars Holm Thomsen

Dato : 11-03-04 16:44

"Gunnar" <g.grooss@oncable.dk> wrote in message
> For at stoppe blaster er det så korekt at skrive Shotdown -a Jeg er
> ikke sikker på om det staves sådan.

Så lukker du computeren - ikke Blaster!

Gå til en antivirus-producents hjemmeside (f.eks. www.sophos.com) og down et
special-værktøj til at fjerne den med (den er gratis).
Her er der også en udførlig vejledning, som du kan skrive ud!

Og få så opdateret windows og din virusscanner - så får du ikke den igen!

Lars

Fra : Gunnar

Dato : 11-03-04 17:26

> Så lukker du computeren - ikke Blaster!

Det ved jeg godt, men han kan få lidt mere tid til at hente den opdatering
der skal til. Jeg merner der er den der hedder KB 824146 jeg har ham kun på
telefon, og jeg var i tvivl om stavemåden.
Gunnar

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 11-03-04 18:07

"Lars Holm Thomsen" <aslakFJ-ERNtoke@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Så lukker du computeren - ikke Blaster!
[KLIP]
> Lars
++++++++++++++++++++
Hej.
Når du skriver "shutdown -a", så lukker computeren ikke, det er jo netop det
man skal undgå, så man har en chance, for at nå at fixe blaster.

Mvh. Jørgen Nielsen.

Fra : Lars Holm Thomsen

Dato : 11-03-04 18:55

"-a"!
Den havde jeg lige overset!

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 11-03-04 16:50

On Thu, 11 Mar 2004 16:33:13 +0100, Gunnar wrote:

> For at stoppe blaster er det så korekt at skrive Shotdown -a Jeg er
> ikke sikker på om det staves sådan.

shutdown skal der nok stå.

--
Mvh. Lars

Fra : biggar

Dato : 11-03-04 17:53

> shutdown skal der nok stå.

Nej den er god nok... "shutdown -a" aborter shutdown...når den begynder at
tælle ned til shutdown bruger man altså kommandoen til at afbryde virusens
forsøg på at lukke windows ned...

Fra : Jens Mikkel Lausten

Dato : 11-03-04 18:08

biggar wrote:

> Nej den er god nok... "shutdown -a" aborter shutdown...når den
> begynder at tælle ned til shutdown bruger man altså kommandoen til at
> afbryde virusens forsøg på at lukke windows ned...

Læs dog hvad manden skriver "shoooooooooootdown"

Mikkel