MS Windows
briani 27239
Filer kan IKKE sletttes!!!
Fra : Hans volkemann

Dato : 10-03-04 16:06

Hej NG

Jeg har 2 filer, som jeg ikke kan slette fra min computer. Det drejer sig om
blandt andet "Winnet" og "comwiz" fra Commontoolbar.

Kender I en måde eller et program, som kan slette disse!!

Hans

Fra : Hans volkemann

Dato : 10-03-04 16:18

Hej igen.

Grunden til at jeg ikke kan slette disse er fordi det kører samtidigt, og
derfor ikke kan slettes.

Men hvordan får jeg deaktiveret disse filer, så jeg kan slette dem?

Hans

Fra : Morten Bowman

Dato : 10-03-04 16:50

On Wed, 10 Mar 2004 16:17:31 +0100, "Hans volkemann" <hans@volkemann.dk>
wrote:

> [...]
>derfor ikke kan slettes.
>
>Men hvordan får jeg deaktiveret disse filer, så jeg kan slette dem?

Kig efter et program der hedder 'drdelete'

--
Morten Bowman
mortensnabelabowmanpunktumdk

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 10-03-04 17:38

Hans volkemann wrote:

> Grunden til at jeg ikke kan slette disse er fordi det kører
> samtidigt, og derfor ikke kan slettes.
> Men hvordan får jeg deaktiveret disse filer, så jeg kan slette dem?

Nogen gange kan man gøre flg.:
Omdøb eller flyt filerne
Genstart
Slet filerne

--
Hilsen Torben Greve Otzen

Træt af Outlook Express's måde at citere på?
Hent OE-QuoteFix: url:http://flash.to/oe-quotefix/

Fra : Morten Bowman

Dato : 10-03-04 18:42

http://www.train.dk/Default.asp?Id=2&AjrEvnt=746

Fra : Morten Bowman

Dato : 10-03-04 18:51

LOL hovsa
Dette er bedre:
http://www.docsdownloads.com/dr-delete.htm

Fra : Sander

Dato : 10-03-04 22:02

Hvis det er fordi filerne er i brug burde
du kunne højreklikke på proceslinien, vælge
Jobliste, finde dem der og lukke dem ned og
så slette dem.
Ellers kan du starte maskinen i fejlsikret og
slette dem derfra
Sådan startes computeren i fejlsikret tilstand

1.. Du bør udskrive denne vejledning, før du fortsætter. Vejledningen er
ikke tilgængelig, efter at du har lukket computeren i trin 2.
2.. Klik på Start, klik på Luk computeren, og klik derefter på Luk
computeren på rullelisten.
3.. Klik på Genstart i dialogboksen Luk Windows, og klik derefter på OK.
4.. Tryk på F8, når du ser meddelelsen Vælg operativsystem.
5.. Brug piletasterne til at markere den ønskede indstilling for
fejlsikret tilstand, og tryk derefter på ENTER.
Sander.

Fra : Morten Bowman

Dato : 10-03-04 23:07

On Wed, 10 Mar 2004 22:02:27 +0100, "Sander"
<REMOVENoller@webspeed.dkREMOVE> wrote:

> [...]
> 5.. Brug piletasterne til at markere den ønskede indstilling for
>fejlsikret tilstand, og tryk derefter på ENTER.

Nej og nej
Jeg oplver ind imellem at jeg ikke kan slette en fil.
Den er ikke i brug og jeg kan ikke gøre det fra fejlsikret tilstand.
Nogen forklaring kan jeg ikke give dig.