MS Windows
briani 27239
Program efterlyses.
Fra : Rigor Mortis

Dato : 10-03-04 15:30

Jeg havde engang et program til at ændre i filer man ikke kunne åbne i
notepad.

Jeg kan ikke huske hvad det er den slags 'ikke-almindelig-tekst'-filer
kaldes.

Jeg downloadede det vistnok på en side der forklarede hvordan man ændrede
sv: til re: i outlook express.

Ikonet til programmet var en tegnet sweizerkniv.

Kender I det program?

Eller et andet et der kan redigere i den slags filer.

Jeg skal have ændret i en dll-fil. Kan man det med sådan et program?

Jeg spørger her i gruppen, fordi der er nok nogen af jer, der interesserer
sig for optimering af windows programmer, som kender lige netop dette
program.
Jeg ved godt, at det måske kan opfattes som et Of-Topic spørgsmål, men
tilgiv mig lige denne gang.
--
Rigor

Fra : Leony

Dato : 10-03-04 18:43

In news:404f265a$0$29402$edfadb0f@dread15.news.tele.dk,
Rigor Mortis <ingen@mail.her> typed:

> Jeg havde engang et program til at ændre i filer man ikke kunne åbne i
> notepad.
> Ikonet til programmet var en tegnet sweizerkniv.

Er det FXedit?:
http://www.gregorybraun.com/FxEdit.html

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod: