MS Windows
briani 27239
Nogen der ved hvad det er for filer
Fra : PM

Dato : 10-03-04 10:25

og kan de slettes?
Filerne ligger i et katalog $win_NT$
Måske en reminisens, da jeg på grund af systemproblemer har måttet lægge
winXP ind et par gange. Årsagen har været meget stridbare vira

PM

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 10-03-04 11:38

"PM" <ps98@Zteliamail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Måske en reminisens, da jeg på grund af systemproblemer har måttet lægge
> winXP ind et par gange. Årsagen har været meget stridbare vira

+++++++++++++++++++++++++++
Hej.

Du kan prøve at se her http://www.ntsupport.dk/0200/0295.html der står hvad
det er, men ellers prøv at søg på google med"$win_NT$" der står meget om
det.

Mvh. Jørgen Nielsen.

Fra : Klaus Jorgensen

Dato : 10-03-04 14:58

"Jørgen Nielsen" wrote:

> men ellers prøv at søg på google med"$win_NT$" der står meget om det.

Kan du få Google til at lede efter dollar-tegn, eller får du også bare
en masse andet med "win_nt" ?

/klaus

Fra : PM

Dato : 10-03-04 17:20

Klaus Jorgensen wrote:
> [...]

Tak for hjælpen. Den gav næste 7MB mere plads, så nu kan jeg lige netop
defragmentere drevet

PM