MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Temp. internet filer
Fra : Bent E.

Dato : 09-03-04 23:08

I mappen "Temp. Internet Filer" er der 8 undermapper,
der hver indeholder i 100-vis af filer der alle er på 0 kB.
Hvad er det for noget, og bør jeg slette dem?

Mit OS er win98se

Mvh
Bent E.

--
ved mail, fjern XYZ

Det er usundt at spise på en tom mave.
W.C.Fields

Fra : Rudi Stegen

Dato : 09-03-04 23:29

Hej Bent E., du skrev i dk.edb.system.ms-windows:

> I mappen "Temp. Internet Filer" er der 8 undermapper,
> der hver indeholder i 100-vis af filer der alle er på 0 kB.
> Hvad er det for noget

Noget rod MSIE til tider laver.

> og bør jeg slette dem?

Jeg har altid gjort det, når det er sket.

--
Hygge fra Århus - Rudi
http://stegen.dk/pclinks1.htm

Fra : hotspot@plong.fup

Dato : 15-03-04 21:28

Bent E. wrote:
> [...]
> der hver indeholder i 100-vis af filer der alle er på 0 kB.
> Hvad er det for noget, og bør jeg slette dem?

Gå ind i IE settings, og slet temp ie files når du stopper med at surfe.