MS Windows
briani 27239
XP SP1 på cd ?
Fra : Jespo

Dato : 09-03-04 20:53

Har en bærbar som kun er på 56K modem og ville være lykkelig
for en sådan cd

Findes XP SP1 på cd ?

Kan man evt. DL den på en LAN forbindelse og brænde den på en cd ?

Låne en XP cd med SP1 og opg. fra den ?

--

Jesper

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 09-03-04 21:17

Jespo wrote:
> Kan man evt. DL den på en LAN forbindelse og brænde den på en cd ?

Du kan hente den her:
http://intern.sdu.dk/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold/

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk

Fra : Mig Selv

Dato : 09-03-04 22:41

prøv at se på den cd som følger med at af de mange computer blade som er i
handlen...

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 09-03-04 22:51

Mig Selv wrote:
> prøv at se på den cd som følger med at af de mange computer blade som
> er i handlen...

Prøv at læse lidt på www.usenet.dk. Anbefalingerne gælder for alle
nyhedsgrupper.

FUT news:dk.admin.netikette

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk

Fra : Thorkild Dalsgaard

Dato : 09-03-04 21:15

"Jespo" skrev
> [...]
> for en sådan cd
>
> Findes XP SP1 på cd ?
>
> Kan man evt. DL den på en LAN forbindelse og brænde den på en cd ?

3 muligheder:
a:
http://intern.sdu.dk/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold/

b:
Successful PC Updates Despite Very Slow Internet Connections Feb. 16, 2004:
http://www.informationweek.com/story/showArticle.jhtml?articleID=17603160

c:
"Order the Windows Security Update CD"
http://www.microsoft.com/security/protect/cd/order.asp