MS Windows
briani 27239
Ikke mere system ressource til at åbne mso~
Fra : Ukendt

Dato : 09-03-04 20:22

Hej NG

Jeg har en kontormaskine stående, der er blevet MEGET langsom, den "fryser"
ofte og vil ingen ting.

Maskinen er en 1GHz, 512 RAM, 40GB osv. Den er installeret med winxp og
diverse kontorprogrammer (office, regnskab o.lign.) Den er blevet formateret
fornyeligt. Dog har den være på internettet nogle gange inden der blev
installeret antivirus og de nye sikkerhedspakker til windows. Kan den i
denne tid have fået virus??? F.eks. Blaster eller anden, der "æder" alle
ressourcer?

Hvis ja, hvordan kommer jeg af med den igen?

Maskinen har førhen kørt med winxp uden problemer.

--
Med Venlig Hilsen
Anders

Byt --(a)-- med @

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 10-03-04 00:45

Anders Ugelvig wrote:
> [...]
> anden, der "æder" alle ressourcer?
>
> Hvis ja, hvordan kommer jeg af med den igen?
>
> Maskinen har førhen kørt med winxp uden problemer.

Prøv at gøre flg.:

Virusskan din computer med et fuldt opdateret program
Slet alle filer som ligge i Temp-biblioteker og "Temporary Internet Files"
Skan den for "internet-skrald" evt. med Ad-aware[1] og Spybot S&D[2]
Defragmenter din harddisk
evt. rens din registerings database evt. med RegClean[3]

[1] url:http://www.lavasoft.de/
[2] url:http://www.safer-networking.org/
[3] url:http://downloads-zdnet.com.com/3000-2094-881470.html?tag=lst-0-1

Prøv med disse ting og se om det ikke har en effekt.

--
Hilsen Torben Greve Otzen

Træt af Outlook Express's måde at citere på?
Hent OE-QuoteFix: url:http://flash.to/oe-quotefix/

Fra : Ukendt

Dato : 10-03-04 13:15

Hej