MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Firewall, Filesharing og Yahoo
Fra : Thunder

Dato : 09-03-04 18:32

Jeg skal have åbnet min pc sådan at jeg igennem Yahoo messenger kan tillade
en anden person (fra min Friends liste) at hente filer fra min pc. Yahoo er
blevet sat op og det virker da også her i huset (vi har flere pc'ere
tilsluttet samme router), men så snart det er en udefra der forsøger så
virker det ikke. Personen får at vide at min PC er bag en Firewall.

Det som jeg mener er problemet er :

Linksys Router BEFSR41 (hvordan slår man firewall fra i den? Jeg har været
deres hjemmeside igennem og TDC vil ikke hjælpe)

Windows XP Prof. DK (Hvordan slår man firewall fra i den?)

PC-Cillin 2003 (Jeg har slået firewall fra)

Jeg er normalt ikke en novice i det her, men denne gang driller det altså.
Så jeg håber at der er nogen der kan hjælpe

Med venlig hilsen

Jan Johansson

Ps. hvis jeg kan få det her til at virke kan jeg endelig få min
driverdatabase op og køre. Jeg har igennem de sidste 6 år samlet drivere
sammen.