MS Windows
briani 27239
CPU Unknown?!
Fra : sniper_Nolight

Dato : 09-03-04 18:27

højreklikker jeg på My Computer står der at min cpyu er unknown og at den
kører 1.41ghz?!
Den har altid stået som det den er atlon xp 2400+ - 2.01ghz - jeg måtte
chokstartte den efter et spil frøs og nu dette - hvad gør ejg så den igen
kan genkende og ikke mindst køre det den skal?
Desperat her!
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Martin Schultz

Dato : 09-03-04 18:41

On Tue, 9 Mar 2004 18:27:01 +0100, sniper_Nolight wrote:

> [...]
> chokstartte den efter et spil frøs og nu dette - hvad gør ejg så den igen
> kan genkende og ikke mindst køre det den skal?

Hvad kalder din BIOS din CPU når du starter computeren?

Martin
ADSL og opsætning af Cisco/Zyxel routere.

Fra : Thunder

Dato : 09-03-04 18:43

Har du prøvet at køre AMD's CPU ID for at se om din CPU kører som den skal?
Hvis du ikke har programmet vil jeg da gerne sende det til dig pr. mail,
istedet for at du skal ligge og lede efter det.

Med venlig hilsen

Jan Johansson

Fra : sniper_Nolight

Dato : 09-03-04 20:54

jeg har løst problemet - jeg ved ikke hvad der gik galt, men jeg rebootede
mange gange og det hjalp ikke, men helt at slukke og tænde løste
problemet... mærkeligt nok... men den AMD driverupdate der ligger på
winupdate er det en jeg bør hente - mener den er dateret tilbage til 2001,
men er for nyligt dukket op under driver delen derinde... mener bare ikke
der var athlon xp2400+ dengang i 2001, derfor er jeg lidt forundret over en
opdatering der er så gammel - eller måske jeg har misforstået noget?