MS Windows
briani 27239
Optage MIDI lyd fra hjemmeside
Fra : Hjorth

Dato : 09-03-04 17:49

Jeg skal bruge melodien - Jeg har min hest, jeg har min lasso - men
kun i instrumental, så den kan bruges som akkompagnement til en
sang.
Jeg har fundet den i en MIDI-version, men ved ikke hvordan jeg får den
ændret til f.eks.
MP3 eller VAW-format så jeg kan brænde det ned på en skive

Er der hjælp at hente?

Jørgen

Fra : Mulle

Dato : 09-03-04 18:11

On Tue, 9 Mar 2004 17:49:12 +0100, "Hjorth" <j.hjorth@stofanet.dk>
wrote:

> [...]
>ændret til f.eks.
>MP3 eller VAW-format så jeg kan brænde det ned på en skive

Afspil midi filen med et program og
optag samtidigt med f.eks. Windows
egen lyd optager.

Du kan også prøve med :