MS Windows
briani 27239
brugersikkerhed
Fra : cykelsmeden

Dato : 09-03-04 12:09

From: "Jan" <jan@soerensen.mail.dk>
Subject: sikkerhed på brugere ??
Date: 9. marts 2004 11:57

Hejsa

Hvordan sætter man så meget sikkerhed på en bruger, at den pgl. bruger kun
får adgang til nogle programmer og ikka kan se og røre alle de andre
programmer jeg har på min pc

Jan
Burde du ikke tænke modsat?
At sætte så megen sikkerhed på din pc at ingen andre brugere kan se og røre
andet end de programmer du tillader?

finn

Fra : Henrik Dissing

Dato : 09-03-04 14:42

On Tue, 9 Mar 2004 12:08:45 +0100, cykelsmeden wrote:

>From: "Jan" <jan@soerensen.mail.dk>
>Subject: sikkerhed på brugere ??
>Date: 9. marts 2004 11:57

>Burde du ikke tænke modsat?
>At sætte så megen sikkerhed på din pc at ingen andre brugere kan se og røre
>andet end de programmer du tillader?

Øh, var det ikke dét Jan skrev? Jeg kan i hvert fald ikke få øje på den
store forskel.

(Pas på, når du citerer, at gøre det synligt hvad der er et citat og hvad
der er dine egne tilføjelser. Jeg har hjulpet dig manuelt ovenfor ved at
sætte en ekstra ">" foran Jans linjer).
--
Venlig hilsen
Henrik Dissing

(e-mail: hendis AT post DOT tele DOT dk)