MS Windows
briani 27239
IP adressen forsvinder
Fra : Jan Rasmussen

Dato : 09-03-04 00:29

Hej gruppe

Jeg kører Win2000, der er opståt det problem, at når jeg indtaster en IP
adresse under TCP/IPX og klikker OK, så smider den bare de indtastede
værdier væk og sætter X i hent automatisk IP adresse...

Nogen der har en forklaring på dette?

Mvh
JR

Fra : hotspot@plong.fup

Dato : 15-03-04 21:23

Jan Rasmussen wrote:
> [...]
> adresse under TCP/IPX og klikker OK, så smider den bare de indtastede
> værdier væk og sætter X i hent automatisk IP adresse...

10 mod 1 - du kører garanteret ikke Novell netværk. IPX er Novell
netværksprotokollen, fjern du roligt den - og alle andre end TCP/IP, for
det er den eneste du skal bruge.

/P