MS Windows
briani 27239
Norton Ghost på dansk
Fra : Larsen Holstebro

Dato : 08-03-04 22:33

Hej NG

Er blevet henvist til denne NG.

Jeg har tænke på at købe Norton ghost (programmet skal være på dansk), da
børnenes pc somme tide går i sort, når de har installer et spil eller når
man skal rydde op på deres pc.

Er det et godt program eller hva' ?

System er Win XP Home og Pro

På for hånd tak.

Larsen

Fra : JSH [9800]

Dato : 08-03-04 22:57

Programmet findes ikke på dansk.
Det er et meget godt program.

Fra : Larsen Holstebro

Dato : 09-03-04 07:33

"JSH [9800]" <jstenbakFJERN_DETTE@e-box.dk> skrev i en meddelelse
> Programmet findes ikke på dansk.
> Det er et meget godt program.

Har se at den kan fårs på dansk på denne adr.

http://www.eksperten.dk/priser/software/software-vis.asp?Kode=S000586

Eller er det mig som ikke forstå hvad der stå der ?

Larsen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 09-03-04 16:13

"Larsen Holstebro" <newsSKALVÆK@jyde.dk> skrev :

> Eller er det mig som ikke forstå hvad der stå der ?

Og klikker man på forhandleren, så får man
http://www.shag.dk/shop/default.asp?setlng=1&productid=359

Det er fejl, at den står som dansk på eksperten.dk.
--
Knud

Fra : Rene Frederiksen

Dato : 09-03-04 00:16

Se også¨på www.reborn.dk
Der er kommet nyt software (Re-Z) som kan styre din PC blot ved et taste
tryk. PÅ DANSK
Mvh
Distributøren på SafetyCard og Re-Z
Rene Frederiksen
SafeKey
www.SafeKey.dk

Fra : Larsen Holstebro

Dato : 09-03-04 07:36

"Rene Frederiksen" <rf-fjernes@safekey.dk> skrev i en meddelelse
> Se også¨på www.reborn.dk
> Der er kommet nyt software (Re-Z) som kan styre din PC blot ved et taste
> tryk. PÅ DANSK

Har kikket på dette program, vil måske dette, hvis jeg gør vil jeg komme med
en medleming.

Larsen

Fra : Leony

Dato : 09-03-04 13:06

In news:404ce9da$0$1624$edfadb0f@dread14.news.tele.dk,
Larsen Holstebro <newsSKALVÆK@jyde.dk> typed:

> Jeg har tænke på at købe Norton ghost (programmet skal være på
> dansk), da børnenes pc somme tide går i sort, når de har installer et
> spil eller når man skal rydde op på deres pc.
> Er det et godt program eller hva' ?

Personligt er jeg meget glad for Ghost og kan kun anbefale det.

Sproget burde ikke være noget problem.
Proceduren for skabelse ig genskabelse af et image er rimeligt simple,
så jeg tror helt sikkert at selv ikke ret gamle børn (du nævner ikke
alder) vil kunne bruge programmet blot ved at få vist proceduren et par
gange.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 09-03-04 19:19

"Larsen Holstebro" <newsSKALVÆK@jyde.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> børnenes pc somme tide går i sort, når de har installer et spil eller når

+++++++++++++++++++++++++
Hej.
Jeg kan også kun anbefalde Norton Ghost, det er meget nemt at gå til , der
er også en Tutorials, der viser hvordan det skal bruges. Jeg brugte det for
ca. 3-4 uger siden, 15 min. tog det, så var windows xp geninstall. med
programmer og det hele.

Mvh. Jørgen Nielsen

Fra : hotspot@plong.fup

Dato : 15-03-04 21:20

Larsen Holstebro wrote:
> [...]
> børnenes pc somme tide går i sort, når de har installer et spil eller når

Hvad med at gå proaktivt til værks i stedet for. Altså at forhindre at
problemet opstår, i stedet for uendeligt at løse det. Lav 2 konti på
PC'en: ! administrator som du bruger, og en restricted user som ungerne
bruger. Det gør også at når de får hevet virus ind fra internettet kører
de ikke automatisk med totale rettigheder på din PC.

I øvrigt er der et andet godt Norton program du skal se på : Norton Works.