"Leo.E" <le01@post9.tele.dk> wrote in message
news:52381370.0403082314.7a0503e2@posting.google.com...
> "Simon Nielsen" <news@REMOVETHISsiho.dk> wrote in message
news:<404ce541$0$1600$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...
> > Hej NG
> >
> > Jeg håber jeg rammer en af disse grupper rigtigt.
> >
> > Jeg har et problem hos en jeg lige har opdateret til winXP. Når jeg vil
på
> > internet med et Lasat 56K voice V.90 modem ringer den ikke op. jeg har
> > fundet en driver på eicons egen hjemmeside og installeret, det ser ud
som om
> > at modemet fungerer perfekt. Den begynder også at lyse og blinke lidt
når
> > jeg trykker på ring op men så med det samme skriver den åbner port og
siger
> > at der ikke kan skabes forbindelse. Jeg mener at der kommet fejl 625 og
645
> > eller noget lignende, men i hvert fald fortæller den at der måske er en
fejl
> > i modemet eller det er slukket eller ikke sat ordentligt i
telefonkontakten,
> > men vi har prøvet alt.
> >
> > Hvad kan der være galt? Andre der har oplevet lign. problem?
> >
> > PC:
> > WinXP (ikke nogen service packs da vi ikke er nået så langt endnu)
> > AMD Athlon 2200+
> > ASUS A7S333 bundkort
> > S3 Trio 3D/2X graffikkort
> > 256 MB Ram.
> >
> > Mvh
> > Simon
>
> Vær ikke blind for, at set fra teleselskabernes side, er der ikke
> penge i modemforbindelser mere. De vil selvfølgelig ikke sabotere dem,
> men de gør intet mht. vedligeholdelse. Men du kan prøve den side her:
>
http://kundeservice.tdconline.dk/artikel.php?dogtag=art_5441_8193
>
> Du er slet ikke alene om det problem efterhånden, lav en søgning på
> google efter: modem fejl
Altså hvis jeg kalder nummeret op fra en fastnet telefon kan jeg høre
forbindelsen, desuden er det hos get2net den er tilsluttet
mvh
simon