MS Windows
briani 27239
lukker program
Fra : thomsen

Dato : 08-03-04 19:17

Hej

Er der nogen der har en løsning på dette problem.
Når jeg starter f.eks colin mc rae3 lukker spilet ned inden det når at komme
igang det er kun på min xp maskine det sker.

mvh
Michael

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 09-03-04 09:22

thomsen wrote:
> Hej
>
> Er der nogen der har en løsning på dette problem.

Ikke når du ikke giver mere info.

> Når jeg starter f.eks colin mc rae3 lukker spilet ned inden det når at komme
> igang det er kun på min xp maskine det sker.

Virus? Orm? Dårlig hardware? Forkerte drivere? Overclocket maskine?

--
Mvh. / Best regards,
Steen Suder      <http://www.suder.dk/>

Fra : thomsen

Dato : 09-03-04 12:44

"Steen Suder, privat" <sfs_news_spam@suder.dk> skrev i en meddelelse

> Ikke når du ikke giver mere info.

> Virus? Orm? Dårlig hardware? Forkerte drivere? Overclocket maskine?

virus nej!
hardware mb asus p4ce-deluxe cpu p4 2800/800mhz clocket til 3080
grafik ati 9600 xt 128 mb
ram 512 mb pc 3200

mvh Michael Thomsen