MS Windows
briani 27239
Er kommet til at slette min favorites?
Fra : Jonas R.

Dato : 08-03-04 18:08

Kan jeg på nogen måde få dem tilbage?

Jeg kom til at slette mine favorites og papirkurven er tømt :(

Kan jeg få dem tilbage på nogen måde? Det skal siges at de lå i en backup
mappe, har lige skiftet PC...

MVH

JOnas

Fra : Torben Hjorth

Dato : 08-03-04 18:23

Hej

Du kan bruge dette gratis program (PC inspector File Recovery) til at
gendanne slettede filer - eller dem der endnu ikke er overskrevet
(installer det på en anden partition end der hvor du skal gendanne fra):

http://www.pcinspector.de/file_recovery/welcome.htm

Torben Hjorth

Fra : Jonas R.

Dato : 08-03-04 19:08

Torben Hjorth wrote:
SNIP
> [...]
> gendanne slettede filer - eller dem der endnu ikke er overskrevet
> (installer det på en anden partition end der hvor du skal gendanne

Har du andre foreslag? For det virker desværre ikke :(

/Jonas

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 08-03-04 19:25

"Jonas R." <hihi@hihi.dk> wrote:

>Har du andre foreslag? For det virker desværre ikke :(

Desværre - Hvis du ikke har en backup liggende et sted, er dine favoritter forsvundet i de evige elektronskyer

<mlr>

Fra : usenet

Dato : 08-03-04 22:59

> [...]
>
> Jeg kom til at slette mine favorites og papirkurven er tømt :(
>
> Kan jeg få dem tilbage på nogen måde? Det skal siges at de lå i en backup

Prøv og søg på Easyrecovery pro på f.eks google.

Dan