Power Point problem med lyd
Fra : Ukendt

Dato : 12-03-04 06:11

Hejsa

Jeg er totalt newbie med Power Point, og jeg har mig et problem, som jeg
ikke synes at kunne finde en løsning på.

På min masterside har jeg lagt et baggrundsbillede, som jeg ønsker skal være
der på alle dia. Det lykkes også.
Jeg har også forsøgt, at lægge noget musik fra en lydfil. Det er mit ønske,
at den skal afspilles som et kontinuerligt stykke, men i stedet genstartes
melodien hver gang, jeg viser et nyt dias. Hvordan får jeg musikken til at
fortsætte uden genstart?

På forhånd tak for svar!

Fra : Jan Kronsell

Dato : 12-03-04 09:47

"Sladder" <Sikkert> skrev i en meddelelse
> [...]
> melodien hver gang, jeg viser et nyt dias. Hvordan får jeg musikken til at

Gå ind i brugerdefineret animation. Find dit lydobjekt og vælg Indstillinger
for effekt. Ret Stop afspilning når der klikkes til
Stop afspilning efter ? dias, og skriv det ønskede antal.

Jan

Fra : Ukendt

Dato : 12-03-04 11:48

"Jan Kronsell" <kronsell(removebeforesend)@adslhome.dk> skrev i en
meddelelse news:405178bd$0$792$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> [...]
Indstillinger
> for effekt. Ret Stop afspilning når der klikkes til
> Stop afspilning efter ? dias, og skriv det ønskede antal.

Hej Jan

Tak for svar
Det virker... lidt. Den fortsætter med at spille, men den starter også en ny
version af melodien op oveni den allerede kørende, når der skiftes dias.

Hvordan undgåes det så?

Fra : Jan Kronsell

Dato : 12-03-04 13:46

> [...]
ny
> version af melodien op oveni den allerede kørende, når der skiftes dias.

Hm! Har du indsat lyden mere end en gang? Den skal kun indsættes på det
første dias.

Jan