Tips.dk
Fra : J.K. Nyeboe

Dato : 10-03-04 10:00

D'herre og damer

Er der nogen som kan forklare mig hvorfor der er en side på tips.dk som
Safari ikke kan vise rigtigt?

Det drejer sig om den side hvor man kan spille på de kampe som er i dag m.m.
Altså Tips.dk/spil/oddset/den lange/"spil nu"

Jeg har forsprugt hos Tipstjenesten men de siger bare at man skal bruge
den der fra Microsoft.

Hilsen
Nyeboe

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 10-03-04 16:12

J.K. Nyeboe <jk@nyeboe.dk> wrote:

> Jeg har forsprugt hos Tipstjenesten men de siger bare at man skal bruge
> den der fra Microsoft.

Til mig sagde de, at man ikke kunne bruge mac - jeg svarede at det synes
jeg man skulle kunne - han svarede at det ville han da gå videre med!

venlig hilsen

Martin

--and don't forget to boogie

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 10-03-04 19:32

J.K. Nyeboe <jk@nyeboe.dk> wrote:

> [...]
> Altså Tips.dk/spil/oddset/den lange/"spil nu"
>
> Jeg har forsprugt hos Tipstjenesten men de siger bare at man skal bruge

Det kører uden problemer i Mozilla og Firefox.

/Preben
--
http://www.ravnekrogen.dk/gallery/salg

Fra : Morten Primdahl

Dato : 11-03-04 10:14

Preben Bødker Nielsen wrote:

> Det kører uden problemer i Mozilla og Firefox.
>
> /Preben

Ikke på Mac. Prøv igen? Problemet er en JavaScript fejl som man kan få vist
ved at åbne JavaScript konsollen.

Morten

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 11-03-04 10:58

Morten Primdahl <usenet@kikobu.com> wrote:

> Ikke på Mac. Prøv igen? Problemet er en JavaScript fejl som man kan få vist
> ved at åbne JavaScript konsollen.

Jeps, opdagede jeg bagefter. Sorry.
Havde bare konsateret at nogle af forsidefunktionerne virkede i Firefox
og ikke i Safari.

/Preben
--
http://www.ravnekrogen.dk/gallery/salg

Fra : Jesper

Dato : 10-03-04 20:07

J.K. Nyeboe <jk@nyeboe.dk> wrote:

> [...]
> Altså Tips.dk/spil/oddset/den lange/"spil nu"
>
> Jeg har forsprugt hos Tipstjenesten men de siger bare at man skal bruge

Problemet er ikke at det ikke virker på Mac men derimod at det kun
virker i Internet Explorer. Virker fint i IE 5.2.2 under MacOS 10.3.2,
derimod virker det ikke i Mozilla eller Safari eller i nogen anden
browser.
Siden er kun lavet til Explorer.
global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : No1

Dato : 11-03-04 11:03

> [...]
> Altså Tips.dk/spil/oddset/den lange/"spil nu"
>
> Jeg har forsprugt hos Tipstjenesten men de siger bare at man skal bruge

De her har lavet en side hvor Safari-brugere bliver tilgodeset:
http://www.expekt.dk/

Ved ikke om du kan spille på præcist de samme kampe, men de har nok
bedre odds