IE 5.2.3 sprogforvirring ?
Fra : Karen Seiersen

Dato : 06-03-04 23:22

Hej

Jeg blev meget forundret da jeg åbnede IE og opdagede "den taler"
svensk, hidtil har den da "talt dansk.

Må indrømme at jeg ikke ofte bruger IE normalt bruger jeg Safari.

Er det under Panteren der automatisk er en svensk ver. ???
Er der nogen mulighed for at kunne få den tale dansk under Panter ??

Mange hilsner Karen

Fra : Morten

Dato : 07-03-04 16:57

Karen Seiersen <vk@besked.com> wrote:

> Jeg blev meget forundret da jeg åbnede IE og opdagede "den taler"
> svensk, hidtil har den da "talt dansk.

er du sikker på det, den IE5.23 jeghar fra min panther med alle
sprogkits installeret har ikke et dansk sprogmodul. Tror du ikke den
førhen har talt engelsk uden du har bidt mærke i det.

åben kontrolpanelet, vælg "international" og fanebladet "sprg": her
kan du se hvilket rækkefølge sprog fortrækkes i dit login. du kan
flytte rundt på rækkefølgen. Findes dit første valg (eks dansk) ikke i
et givent program, vil det tale det det næste sprog på listen.

kort sagt, hvis du får kuk af svensk kan du trække engelsk op så det
står foran svensk men efter dansk.

--
Morten

PowerMac G5: 1.6GHz, 1.25GB RAM, 80GB Disk, Combo-drev, Bluetooth mus
+ tastatur, FX5200 Ultra & Lacie Photon18Vision (TFT).

Fra : Karen Seiersen

Dato : 07-03-04 17:52

Morten <spam@reippuert.dk> wrote:

> [...]
> et givent program, vil det tale det det næste sprog på listen.
>
> kort sagt, hvis du får kuk af svensk kan du trække engelsk op så det

Hej Morten

Mange tak for svar, og det hjalp, jeg kan ikke helt forstå det skulle
være ændret for den har hele tiden været enten dk eller engelsk.

Jeg troede det var en svensk version jeg pludselig havde

Men det har hjulpet Tak !!

De bedste hilsner Karen