Ny Web Shop Projekt!
Fra : Simon Petersen

Dato : 04-03-04 13:16

Hej alle sammen,

jeg søger nogle webprogrammøre der både har stor kendskab til PHP
og MySQL, til et nyt projekt, nemlig webshop.

Kontakt mig på e-mail: simon@macfest.dk eller telefon: 27292075
for at høre mere.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Tonni Aagesen

Dato : 04-03-04 13:40

Simon Petersen wrote:

> jeg søger nogle webprogrammøre der både har stor kendskab til PHP
> og MySQL, til et nyt projekt, nemlig webshop.

Du er havnet i den forkerte gruppe. Den rette gruppe til stillingsopslag
er news:dk.opslag.stillinger hvortil, jeg har sat FUT.

Mvh
Tonni

Fra : Joachim Cohn Jacobse~

Dato : 07-03-04 00:34

Simon Petersen wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.php:
> [...]
>
> jeg søger nogle webprogrammøre der både har stor kendskab til PHP
> og MySQL, til et nyt projekt, nemlig webshop.

Til orientering er nedenstående meddelelse sendt til Simon Petersen.