Gallery - uden safe_mode off
Fra : Anders Lund

Dato : 28-02-04 23:38

Jeg har nogle timer siddet og leget med
http://gallery.menalto.com/index.php
men desværre finder jeg ud af at det skal bruge safe_mode off. Findes der et
gallery der ikke har det krav?

Anders Lund
Anders@GEDzaim.dk
Fjern geden fra min email adresse

Fra : Torben Stallknecht

Dato : 29-02-04 10:37

Er det noget du selv hoster ?
Der findes nemlig en måde at komme udenom generalle PHP-opsætninger

Fra : Lars K.

Dato : 01-03-04 09:30

In article <4ri0c.3139$b81.2666@news.get2net.dk>, torben@hamdenkloge.dk
says...
> Er det noget du selv hoster ?
> Der findes nemlig en måde at komme udenom generalle PHP-opsætninger

Hvordan?

--
Lars - 9000 Østbyen
Mit legerum :) http://www.evt.dk

Fra : Jimmy E. Frederiksen

Dato : 06-03-04 08:35

Du kan bruge CPG (http://coppermine.sourceforge.net/) - det kan køre i safe
mode og så er det et rigtig fedt galleri!

Jimmy

Fra : Lars K.

Dato : 07-03-04 10:09

In article <c2buvi$ac0$1@sunsite.dk>, jimmy@remove.e-frederiksen.dk
says...
> Du kan bruge CPG (http://coppermine.sourceforge.net/) - det kan køre i safe
> mode og så er det et rigtig fedt galleri!

Jeg har et gallery, men ville gerne vide hvordan man kan komme uden om
php's gennerelle settings?